Announcement
Collapse
No announcement yet.
Citroen C5, SQ-bygge
Collapse
X
-
Re: Citroen C5, SQ-bygge
Hemkommen från min tävlingspremiär på Mantorp. Jag ställde upp i Master 40 och tog hem förstapriset av tre deltagare i klassen.
Installationsmässigt gick det bra med bara ett par smågrejor att fixa till.
Ljudmässigt finns det utrymme för förbättring. Enkla poäng att hämta hem är den miss jag gjorde igår när jag av misstag skrev in fel värde på tidskompet i preseten och glömde verifiera med provlyssning. Det resulterade i noll poäng på left center, center och right center som tidigare suttit som gjutna
Jag fick med mig mycket värdefulla tips och idéer från tävlingen och hoppas att de kan ta mig ett steg i rätt riktning. Nästa planerade tävling blir Arlanda, det ska bli kul
Last edited by Backkungen; August 1, 2015, 23:45.
Comment
-
Originally posted by Backkungen View PostHemkommen från min tävlingspremiär på Mantorp. Jag ställde upp i Master 40 och tog hem förstapriset av tre deltagare i klassen.
Installationsmässigt gick det bra med bara ett par smågrejor att fixa till.
Ljudmässigt finns det utrymme för förbättring. Enkla poäng att hämta hem är den miss jag gjorde igår när jag av misstag skrev in fel värde på tidskompet i preseten och glömde verifiera med provlyssning. Det resulterade i noll poäng på left center, center och right center som tidigare suttit som gjutna
Jag fick med mig mycket värdefulla tips och idéer från tävlingen och hoppas att de kan ta mig ett steg i rätt riktning. Nästa planerade tävling blir Arlanda, det ska bli kul
Comment
-
grattis till vinsten. Välförtjänt. Hann inte skaka tass innan du irrade ())iväg hemåt..
Mvh
RutgerDu lär så länge du lever, heter det.
Jag tror att motsatsen är lika sann.
Bengt Feldreich
Grattis till första vinsten!Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
Ja grattis från oss med.
Jag sa det redan innan vi visste resultatet då jag fick reda på du var på Mantorpsigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Grattis till vinsten!
Var ett nöje att dömma bilen!
Comment
-
Inte oväntat och välförtjänt, grattis!...there are only 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't...
Bygglogg BMW G20: BMW G20 SQ (Ny!)
Bygglogg BMW F36: BMW F36 SQ
Bygglogg Audi Q7: Audi Q7
Bygglogg BMW F10: Tvåstegsprojekt i BMW F10
Team Ljudbyggaren
1:a Plats Skilled OEM - SM 2017
3:e Plats Master OEM - SM 2018
8:e Plats Master OEM - EM 2018 ()
Comment
-
Originally posted by ville91 View Postvilka motståndare hade du? 1a låter ju jävligt bra
Originally posted by kokos View PostGrattis på dig
Originally posted by rutger j View Postgrattis till vinsten. Välförtjänt. Hann inte skaka tass innan du irrade ())iväg hemåt..
Mvh
Rutger
Originally posted by Frippe_L View PostGrattis till första vinsten!
Originally posted by Nonne View PostJa grattis från oss med.
Jag sa det redan innan vi visste resultatet då jag fick reda på du var på Mantorp
Originally posted by Hewi View PostGrattis till vinsten!
Var ett nöje att dömma bilen!
Originally posted by carlr View PostInte oväntat och välförtjänt, grattis!
Comment
-
Grattis!
Måste ta mig en lyssning framöver och se hur skillnaden är med andra steg till de högtalarna.Fd tävlande med min Citroën C5.
Svensk mästare Advanced Unlimited 2012
sigpic
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren
Comment
-
Originally posted by Expoze View PostGrattis!
Måste ta mig en lyssning framöver och se hur skillnaden är med andra steg till de högtalarna.
Originally posted by hasse the man View Postett jätte fint bygge !!! har sträckläst hela ditt bygge i dag och är mäkta imponerad mkt fint förklarat av dej hur du gjort stoort grattis till ditt 1a pris.....
Comment
Comment