Hur rapporterar man sådant skräp när man stöter på det? Jag har inte funnit någon funktion för det ännu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Spam på forumet
Collapse
X
-
Originally posted by pike2k View PostHur rapporterar man sådant skräp när man stöter på det? Jag har inte funnit någon funktion för det ännu.sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
-
Längst ner till höger på varje inlägg står det "Quote" "Flag" och "Like". Har du testat att klicka på "Flag"?
"When the going gets tough, the Tough get duct-tape" - Dr. Mabuse
"När de rika börjar kalla sig för arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Bil: Tesla Model 3 LR. Stereo: original
Comment
-
Tydligen så går det inte att flagga inlägg i alla underforum, ex köpes/säljes.
"When the going gets tough, the Tough get duct-tape" - Dr. Mabuse
"När de rika börjar kalla sig för arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Bil: Tesla Model 3 LR. Stereo: original
Comment
-
Originally posted by Dr. Mabuse View PostTydligen så går det inte att flagga inlägg i alla underforum, ex köpes/säljes.
Inte heller kan jag skicka meddelande som Nonne föreslog. Inställningen är påslagen, men det spelar ingen roll.
Comment
-
Originally posted by pike2k View Post
Inte heller kan jag skicka meddelande som Nonne föreslog. Inställningen är påslagen, men det spelar ingen roll.
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
Comment