Guldmedlem
En ny medlemsnivå införs. Guldmedlem blir den som aktivt vill vara med och stödja svensk bilstereo! Alla intäkter går oavkortat tillbaka till svenskt billjud. Hur medlen används redovisas öppet. Införandet innebär också en mindre förändring gällande PM och signaturer för övriga medlemmar.
Guldmedlem kommer kosta 99:- per år. Mer information presenteras inom kort.
Är då tanken att dessa medlemskap ska säljas av Förbundet?
Guldmedlem
En ny medlemsnivå införs. Guldmedlem blir den som aktivt vill vara med och stödja svensk bilstereo! Alla intäkter går oavkortat tillbaka till svenskt billjud. Hur medlen används redovisas öppet. Införandet innebär också en mindre förändring gällande PM och signaturer för övriga medlemmar.
Guldmedlem kommer kosta 99:- per år. Mer information presenteras inom kort.
Dags för mer information om Guldmedlem! En prisjustering uppåt har gjort till 119:-, grundat transaktionsavgifter hos Paypal. Mer info om Guldmedlemskap finns i denna tråd: http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=28925
Byte av webbhotell
Skall ske om senast 3 månader - men lär bli tidigare. Nuvarande FS-data har inte levt upp till förväntade krav på tillgänglighet, prestanda och support. I samband med flytten kommer forumet ej vara tillgängligt. Information om tidpunkt för flytten kommer meddelas.
Någon information hann ej gå ut innan flytten. Beklagar detta! Detta inlägg är skrivet på det nya hotellet. Flytt av innehåll är utförd, ompekning av domännamn återstår.
För en som inte fattar sånt där då, vad är skillnaden? För oss forumbesökare alltså?
Snabbare åtkomst (kortare laddningstider), bättre stabilitet (forumet är inte nere lika ofta)....så mkt fler fördelar orkar jag inte räkna uppnu då detta är bland de två allra viktigaste som en besökare/användare
Nu när jag själv poppade iväg lite cash till paypal blev jag plötsligt intresserad av statistik på ett par saker:
- Totalt antal medlemmar
- Antal guldmedlemmar
- Forumposter per medlem & klass (guld/standard). (För att följa upp aktivitetsnivåer & betalande)
- Antal nystartade trådar per kategori per tidsenhet. (För att ex visualisera säsongsvariation i köp&sälj)
Delar av det kanske är mer eller mindre svårt att styra upp. Se det som "önskemål" till "idé-burken".
Comment