TACK TILL DBAKUTEN & CARSOUND.SE SM 1a i SuperStreet NW 2012. SM 1a i BassRace 149,9dB 2013. SM 1a i Extreme 2013. SM 2a i BassRace 149,9dB 2014. SM 1a i Extreme 2014. SM 1a i BassRace 149,9 2015. SM 1a i Extreme 2015. EM 2a i BassRace 149,9 2015. EM 3a i Extreme 3+ 2015.
TACK TILL DBAKUTEN & CARSOUND.SE SM 1a i SuperStreet NW 2012. SM 1a i BassRace 149,9dB 2013. SM 1a i Extreme 2013. SM 2a i BassRace 149,9dB 2014. SM 1a i Extreme 2014. SM 1a i BassRace 149,9 2015. SM 1a i Extreme 2015. EM 2a i BassRace 149,9 2015. EM 3a i Extreme 3+ 2015.
Ja dom saknar två vänner! Men det kommer snarast.
Nu har jag blivit brun och jävlig efter 9 dagar av rastlöshet i solen. Imorn är det jag, dieselkanonen och golfen som spenderar kvalitetstid. Cheers!
härligt! tänk om man kunde ha lika kul som du och få bygga lite ! jag måste ju köpa ny bil först...kanske kan komma förbi dig i veckan o kika på bygget?
Stort tack till Carsound.se!
Och stort tack till alla som hjälper till både teoretiskt och praktiskt!
härligt! tänk om man kunde ha lika kul som du och få bygga lite ! jag måste ju köpa ny bil först...kanske kan komma förbi dig i veckan o kika på bygget?
Du har mitt nummer, bara att höra av sig. Jag spenderar alltid all tid jag har i garaget =)
Göttans med semester!
Kanske inte dumt att "hållas borta" ur garaget ett tag för att hinna samla tankarna en smula?
(har du lagt ner fb?)
Nja. Jag hade ett uppehåll i 3v med fb. Nu är jag tillbaka. Va med om en jävligt obehaglig grej igår. Jag och kompisen fick väja för ett rådjur. Fick fäste i snömodden i sidan och gled rätt in i vajerräcket, voltade ut på gärdet. Klättrade ur bilen utan ett blåmärke. Fick åka ambulans en sväng och röntga nacke. Men nu är det inte ens märkbart.
jag är typ klar. Montera 4-kanalssteg och så fattas det två basar.
Min motivation är borta.
Köpte mig en Golf 3 Variant som ska få lite kärlek i ett par månader nu. VW-familjen myser ikapp. Ledsen för jag är tråkig. Men jag kan inte se mk2'an efter för mycket garagetid det sista.
Nu har det vart för intensivt de senaste. Jag har ingen motivation kvar och när Elmia slopades försvann helt plötsligt tidspressen.
Jag började bygga om mina dörrsidor. Men jag är verkligen sjukligt missnöjd över resultatet. Jag måste komma på något snyggare och bättre. Men min plånbok har börjat strejka. Såhär blev det iallafall.
Färdigt resultat
Det ser uppriktigt sagt förjävligt ut i mina egna ögon. Men jag vet inte vad jag skall göra. Vill inte lägga pengar på det heller riktigt då det finns en rad andra grejer som är högre prioriterat. Någon som har tips på vad och hur jag löser nått snyggt säg till. För när motivationen försvann, dog även fantasin.
Men även om motivationen är död, dör inte mitt bilsug. Så jag köpte mig en vit Golf 3 Variant som jag ska göra något roligt med. Åka lågt har jag ju gjort förr. Så det lär ju ske igen. Coils och fälgar va det första som klickades hem. Sen lackade jag fälgarna både till mk2'an och till mk3'an.
Här är mitt färgval
Sen så tänkte jag bjuda på en ny uppdaterad bild på hur det ser ut för oss för tillfället i garaget.
Det är mycket som skall göras på antons bil. Så den står högt i priolistan. Om han bara kunde sluta vara sjuk å sånt tråkigt!
Comment