Bygg om den vita täckplåten du har för middarna, sikta på att göra den så symmetrisk som möljigt, och sätt diskanten rätt i den vita. Då kommer det se betydligt mer enhetligt ut. Om du dessutom försöker hålla dig inom ramen för de former som ges av den svarta dele, understycket i dörren, och får en smula symmetri där kommer detta kunna bli kanoners.
Bygg om den vita täckplåten du har för middarna, sikta på att göra den så symmetrisk som möljigt, och sätt diskanten rätt i den vita. Då kommer det se betydligt mer enhetligt ut. Om du dessutom försöker hålla dig inom ramen för de former som ges av den svarta dele, understycket i dörren, och får en smula symmetri där kommer detta kunna bli kanoners.
Jag håller med! Sen rundar du av kanterna på den vita delen zrken beskriver så kommer det se lite mjukare ut
TACK TILL DBAKUTEN & CARSOUND.SE SM 1a i SuperStreet NW 2012. SM 1a i BassRace 149,9dB 2013. SM 1a i Extreme 2013. SM 2a i BassRace 149,9dB 2014. SM 1a i Extreme 2014. SM 1a i BassRace 149,9 2015. SM 1a i Extreme 2015. EM 2a i BassRace 149,9 2015. EM 3a i Extreme 3+ 2015.
Jag hade 1'a Mars som deadline hela vintern. Trodde aldrig att jag skulle hinna. Men visst, jag hade väl flyt som hade en baslåda ståendes som även den fått sig en omgång. NU är jag klar. Och NU har jag provspelat, ordentligt.
Nog för att Jocke inte fick pröva allt för mycket med den lådan förra året, och att jag har typ 14cm längre port. Men satan. Det här hade jag saknat.
Fick även däck krängda och jag kom i sänkning. Ska ner typ 2cm till, sen ska jag få ut fälgarna 20mm. Sen är jag nöjd med fitmenten också.
Vi ses nog inte ute på tävlingsbanan före 18'e Maj i Emmaboda då det mesta ligger lite för långt bort för min ekonomi
Comment