Tjena, jag har två st 9887R till salu, den ena är köpt 2009-04-06 på Blekinge bilradio och den andra köpte jag nån gång 2010 av en kille här på forumet så den har jag inget kvitto på samt originalkartongen och manualen saknas till den men alla kablar finns med samt den är i samma goda skick som den andre.
Den jag köpt i butik är använd väldigt sparsamt då den satt i min Beetle jag tävlade med 2009-2010 och knappt körde med till vardags sen har bilen bara stått i garage sedan dess med CD-spelaren kvar i bilen.
Den som köpts beggad har jag haft i min SAAB som körts dagligen och även tävlat med detta året, spelarna har fungerat felfritt hela tiden och låter kanon samt de tål att spela ordentligt högt med CD-skiva utan att hoppa....
Fjärr medföljer till bägge spelarna samt Ipod/Iphone-kabel
Pris: 3000kr för den litet använda med kvitto Såld
2500kr för den mera använda utan kvitto Såld till övre delen av landet
(hade visst inte manualen till den heller så sätter 2400kr som pris och ber er läsa den på Alpines hemsida istället)
Priser är med frakt från posten och varan skickas när pengar är på kontot.
kontakt via PM eller skrik så ja hör det.
Den jag köpt i butik är använd väldigt sparsamt då den satt i min Beetle jag tävlade med 2009-2010 och knappt körde med till vardags sen har bilen bara stått i garage sedan dess med CD-spelaren kvar i bilen.
Den som köpts beggad har jag haft i min SAAB som körts dagligen och även tävlat med detta året, spelarna har fungerat felfritt hela tiden och låter kanon samt de tål att spela ordentligt högt med CD-skiva utan att hoppa....
Fjärr medföljer till bägge spelarna samt Ipod/Iphone-kabel
Pris: 3000kr för den litet använda med kvitto Såld
2500kr för den mera använda utan kvitto Såld till övre delen av landet
(hade visst inte manualen till den heller så sätter 2400kr som pris och ber er läsa den på Alpines hemsida istället)
Priser är med frakt från posten och varan skickas när pengar är på kontot.
kontakt via PM eller skrik så ja hör det.
Comment