Announcement

Collapse
No announcement yet.

250Amp generator

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: 250Amp generator

Är ursprungligen från någon cheva, dock osäker på exakt modell.
    Annars är det bara tillverka egna fästen så får du en rejäl generator

Pris:2 500:- ELLER bästa bud, för närvarande bästa bud: 2 000:-
    Last edited by MR-D; October 18, 2011, 12:44.

Re: 250Amp generator

och så upp lite till

Comment

Eftersom att jag fått lite förfrågningar om bilder så får jag ni tills vidare nöja er med bilder som jag fick från säljaren.

Gällande pris, så är det bara komma med bud, är även öppen för förslag med byten mot välljudande Klass steg, antingen mono , 2 alt 4 kanliga. eller om någon har PXA-H700+RUX-C700+ .

Vid rätt byten läggs pengar givetvis emellan.
      EDIT: Folk som tror att jag vill kastbyta i steg som kostar 2000:- NY behöver EJ göra sig besvär att PM:a !
      Last edited by MR-D; October 14, 2011, 23:28.

Comment

Ingen intresserad?

Låter annonsen vara kvar till den sista sen så behåller jag nog den och anpassar den till min bil istället

Comment

Har ett gäng intresserade, och för närvarande ligger bästa buden på 2 000:-
          Så om någon är seriöst intresserad är det bara lägga högre bud än så, den som lagt högsta bud kommer bli kontaktad den sista denna månad.

Om du inte vill hålla på "ge bud" och vill köpa direkt är priset satt till 2 500:-

Comment

Ingen alls som behöver en ordentlig generator

Comment

Har själv fixat en större generator så denna kommer inte att användas.
              Prövar sänka priset lite och ser hur intresset är

Hämtpris: 2 000:- eller 2 300:- om den ska skickas ! Om den ska skickas tillkommer frakt, och den står köparen för !

Comment

Gör ett sista försök, och snälla! Då det står att jag har bud på 2000:- då släpper jag inte den till dig för 1000:- även hur snällt du än ber

Comment

Ett sista försök, 1 800:- till den som kommer och hämtar samma pris som tidigare om den ska skickas, kan gå ner någon hundring för den som förskotts betalar !

Comment

Då var den såld.

Dock om någon är seriöst intresserad så kan jag ordna fram fler av samma modell och även en rad andra till samma pris. dvs 1800:- vid avhämtning samt vid förskottsbet (frakt tillkommer) annars 2000:- + frakt vid efterkrav.

Comment

Working...
                    X