Announcement

Collapse
No announcement yet.

DLS, Genesis, Tec, Bitumen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: DLS, Genesis, Tec, Bitumen.

    Då jag idag lyckades klippa till på lite nytt godis så bör jag nog göra mig av med lite andra prylar.

    Dls Iridium 6.2 funkar finfint men diskanterna ser inte så snygga ut, därav priset. sålt.

    Dls U 2.5 tillsammans med Hertz 3-vägs passiva filter (funkar klockrent med Iridium kittet!) sålt.

    Genesis DA-100 Har 3 st. Funkar kanon men behöver lite yttre vård, mao lite puts så är dom tokfina igen. sålda.

    Tec SPL 5 kitt. Kommer inte ihåg namnet på kittet men det består av 5.25" plus diskant och filter. Använder det i dagsläget som garage högtalare i 11L portad låda och det låter kanon! 1200 spänn. Behåller dessa ett tag till...

    Bitumenmatta 4mm, 67ark.
    Dessa är alltså exakt samma som säljs på tex mekonomen och säkerligen på flera ställen.
    Dock så är dessa andrasort, har inte kollat alla plattorna men det ser ut som att det enda felet på dom är att det saknas lim på en kortsida.
    Har sett att det varierar mellan 1-3cm ungefär, många utav dom jag tittat på är absolut felfria.
    Mekonomen plockar ut 53 spänn för 1 platta (3551kr för 67ark), du ger mig 1200kr för hela högen. sålda

    Kan skicka (ej bitumenplatorna) men då står du för frakt. Annars hämtas prylarna hos mig i Mariestad.
    Ang priserna så är det EJ prutbart, har stort garage så prylarna ligger inte ivägen så att säga.

    PM här funkar och likaså telefon. 0739374460, vill dock inte ha massa sms polare. Ring gärna om det är frågor.
    Last edited by Slarvar; August 6, 2011, 12:02.

  • #2
    Re: DLS, Genesis, Tec, Bitumen.

    Har även en Hillman HDC-1560 som har används som garage stereo i ca 5timmar till salu.
    Spelar tydligen de flesta format, har bara kört mp3 skivor själv så jag vet inte hur väl det funkar, läs själv på http://www.hillman-electronics.com/s...ct.asp?id=5586

    Denna är det bud som gäller på då jag har svårt att värdesätta den.
    Är som ny och alla tillbehör finns.

    Comment


    • #3
      Re: DLS, Genesis, Tec, Bitumen.

      Bitumenen såld. Tec SPL kittet behåller jag ett tag till.

      Bara hillman spelaren kvar, buda på!!

      Comment


      • #4
        Re: DLS, Genesis, Tec, Bitumen.

        Hillman spelaren finns kvar.

        Comment

        Working...
        X