Announcement

Collapse
No announcement yet.

Intressekoll på komplett spl anläggning.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: Intressekoll på komplett spl anläggning.

Tjenare, tänkte se om ngn var intresserad av mina grejjer eftersom jag har nya planer inför sommaren. Alla prylarna är i nyskick förutom Kicker zx 1000.1 stegen, kondensatorn samt focal 13" som är helt nya.

1st FI BTL 18" 2x2 ohm, riktigt monster, som spelar ruggigt högt. Pris: 6000kr.

2st Kicker ZX1000.1 steg, (Helt nya) Pris: 4000kr styck, eller 7000 för båda.

2 par Infinity reference 8" coax, spelar rent och HÖGT. Pris:1500kr för allihopa.

1 par infinity 5,25 av samma serie som 8", Pris: 500kr.

1st Kicker dx 200.4, Pris: 800kr.

Hillman HDC-1560, riktigt prisvärd maskin!, Pris: 800kr.

2st optima yellowtop 5,5l, 75ah, ruggigt bra batterier. Väldigt lite använda, alltid laddade med c-tek. Pris: 5000 för båda eller 3000 för ett.

1 st kinetik kondensator på 5 farad, har bara legat sen jag köpte den. Pris 600kr.

1st Focal 13" bas, polyglass 33 V1, Pris: 1500kr

Sen har jag massa kablar, 50mm2 ström och jord, lågnivåkabel, lågnivå Y-splittar osv...Allt som behövs för detta paket.

kan sälja allt i ett paket, 20 000kr är då priset. Nypris ligger på ca 50 000kr.

Kan även sälja i mindre paket, tex bas+kicker zx1000.1 stegen, 8orna+kicker dx 200.4 osv...

Bilder kan ordnas vid intresse.

Hämtas hellst, men kan även skicka grejjorna.

// MVH ERIK

Re: Intressekoll på komplett spl anläggning.

Ingen som är sugen på något?

Comment

] [ATTACH]5664[/ATTACH

Lite bilder på grejjerna också! Lådan kan även säljas. Orginalkartong till basen finns också. Alla prylar som jag säljer i ett jätte bra skick! zx stegen är sprillans nya!

Har även en kicker solo x 18" som det är trasig talspole på. 1000kr vill jag ha för den.

Ström och jord Kablarna är 50mm2 hollywood. Lågnivå: hollywood. Y-splittar: hollywood. Högtalarkablar 10mm2 autoleads.

Har även en 300A säkring samt 2 st stinger disburtionsblock 1st 50mm2 till 2st 50mm2.

Kablar,säkring och block får ni lägga ett bud på!

// MVH ERIK
      Last edited by RESX15; May 9, 2011, 18:02.

Comment

Upp! Kan även tänkas göra ett byte rakt av mot 2st kraftiga aktiva PA toppar, alternativt 2 toppar och 2 basar, tex mackie, jbl, turbosound, Qsc, EV, pma vad ni har! Sänker även priset till 18000 för allt! pok

Mvh Erik

Comment

Uppar dennna! LÄGG BUD, passa på att fynda snabbt nu för nu är annonsen ute på blocket!

Comment

Kommer en kille och hämtar grejjerna om någon timme så förmodligen är allt SÅLT

Comment

allt sålt förutom focal 13" och kicker solo x 18, lägg bud på grejjerna!!

Comment

Working...
              X