Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hela min ljudanläggning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hela min ljudanläggning

    Originally posted by Svugg
    kan tänka mig byta någon av produkterna mot en sjysst 3 vägs HU eller någon dubbel din av finare sort

    Mvh Fredrik
    jag har en eclipse 8445

    Comment


    • #17
      Re: Hela min ljudanläggning

      Sakerna finns otroligt nog kvar, absolut toppskick! prut är inget att diskutera sakerna ligger redan på såpass lågt pris.
      Beemer med enkel installation

      Comment


      • #18
        Re: Hela min ljudanläggning

        3 riktigt bra basar kvar och 1 par mkt! välljudande koaxialer från morel. Tycker ni ska passa på att fynda med tanke på dem låga priserna. Allt är fortf väldigt lite spelade

        Mvh Fredrik
        Beemer med enkel installation

        Comment


        • #19
          Re: Hela min ljudanläggning

          Fram till Söndag säljer jag Hertz mille basen för 2800:- och W7 12an för 3000:- OM ni hämtar basen. Bara denna vecka och nu är det sanslöst löjligt billigt för ruskigt bra basar som dessa.

          Passa på nu!

          Mvh Fredrik
          Beemer med enkel installation

          Comment


          • #20
            Re: Hela min ljudanläggning

            SHIT SHIT SHIT Nu har jag köpt en Orion HCCA 12.2 istället för 12 W7 Basen ska se om jag får in nå cash mvh Dagge

            Comment


            • #21
              Re: Hela min ljudanläggning

              Bara morel koaxialerna kvar som förövrigt låter jäkligt bra, billigt pris också.
              Beemer med enkel installation

              Comment


              • #22
                Re: Hela min ljudanläggning

                Har du sagt till du vet vem!?!.. att det va en blåsning han gjorde mot dig??
                Du kan ju inte bara låta honom komma undan med en sån ful grej!...
                Eller Hur?!...
                Om han börjar jiddra gör du bara en polis anmälan för bedrägeri.
                Och jag kan vittna om att det var trasig när den kom i hans ägo.
                Pratade med min syster som jobbar på Kalmar tingsrätt som lag-råd
                nämdeman/Kvinna och Jurist !...
                Och Hon säger att det är ett solklart fall av bedrägeri
                !! ; )) Mvh Dagge

                Comment

                Working...
                X