Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kraftfullt Monoblock: EQPH10000W

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: Kraftfullt Monoblock: EQPH10000W

Lönen har kommit, och nu är det dags för mig (och er!) att hitta ett nytt slutsteg!

Därför säljer jag att av mina två Earthquake PH10000W.

Spec Enligt hemsidan:

Number of channels: 1/Mono
    Class: "D"
    Max Power Output: 5000 Watts / Linked = 10000 Watts
    Power 1-Ohm: 1 x 5000 Watts
    Power 2-Ohm Bridged: 1 x 3000 Watts
    Power 4-Ohm Stereo: 1 x 900 Watts
    Damping Factor: >800
    Cross Over Slopes: 24dB/OCT
    THD: >0.016
    SNR: 104dB
    Speaker Connections: 8-Gauge
    Power/Ground Connections: 0-Gauge
    Input Types: Low Level RCA Inputs
    Dimensions (HxWxD): 2.375" x 10.125" x 16.5"
    MSRP: $1,599.00

http://www.earthquakesound.com/power...amplifiers.htm

Omräknat blir $1599 ca 12700kr
    (MRSP: Manufacturer's Suggested Retail Price)

Jag vill därför ha 5000kr för det, och då står jag för eventuell frakt, bensinpengar för upphämtning osv.

Obs, steget är i fint skick, utan en massa äckliga repor osv! (kan behöva putsas lite på, då mina fingeravtryck säkert syns lite varstans! )

*OBS* Har ett likadant steg till, som jag skulle kunna sälja vid intresse. Dock är jag mer intresserad av ett byte mot ett annat steg i sånna fall, då jag *måste* ha något att basa med! Vid köp av båda stegen går jag givetvis ner lite i pris!

PS: Är enbart intresserade av monoblock som är kraftigare än dessa är varförsig. Och är enbart intresserad av ett byte om BÅDA stegen köps samtidigt. *OBS*

Kontaktinfo:

Telefon: 0761386942
    Mail: Carazide@hotmail.com(kollar dagligen)
    MSN: Carazide@hotmail.com(är inne dagligen)
    Eller PM här på sidan går också bra

Säkert Köp:

Som vanligt när man köper dyra saker på internet, och dessutom av privatpersoner som man inte känner, så kan man vara lite tveksam.

Dock kan jag garantera att jag inte på något sätt kommer att lura er på pengar eller saker. Det finns en hel hög personer här på forumet som skulle kunna gå i god för mig, ifall jag skulle verka skum
    (exempelvis vem som helst i Team Brossan, som jag hoppas uppfattas som ett seriöst och respektabelt gäng grabbar!)

Så kom igen! Vad väntar ni på!
    Last edited by Carazide; June 4, 2010, 10:48.

Re: Kraftfullt Monoblock: EQPH10000W

Bumpar upp denna till toppen igen, och sänker priset till 5000kr! Hör av er!

Comment

Working...
    X