***EDIT: Båda slutstegen och DSP:n är sålda***
Tjena!
Då jag kört 3 säsonger med i princip samma utrustning och det blir klassbyte igen till denna säsongen så tänkte jag köra en intressekoll på delar av anläggningen som jag vill sälja av. Komponenterna är de som suttit i bilen då jag bland annat blivit 1:a SM Skilled OEM 2017, 3:a SM Master OEM 2018 m.m. - att grejerna låter fantastiskt är det inget tvivel om. Följande är till salu:
1 x Gladen Zero 12 Pro 12" subwoofer. Mycket kompetent high end baselement som fungerar bra i sävål slutna som ventilerade konfigurationer. Klarar även något mindre volymer med bra resultat. Mycket gott skick, dock med något slitagemärke runt skruvhål.
Ventilerat pressgjutet chassi
Nomex spindel
Laserskuret bakstycke
Insydda tinseller
GLADEN PFP Teknik:
papper/skum/papper sandwichmembran
Impedans: 4ohm
Effekt (RMS): 500W
Max Effekt: 750W
Känslighet: 92dB
Inbyggnadsdjup: 152mm
Monteringshål: 283mm
Vikt: 8kg

Gladen Zero 12 Pro
Datablad
Originalkartong medföljer självklart.
Nypris: 5995
Mitt pris: 2500
Hade gärna sålt allt som ett paket, då kan även totalpris diskuteras. PM:a här eller skicka text/ring: +4530323991
Tjena!
Då jag kört 3 säsonger med i princip samma utrustning och det blir klassbyte igen till denna säsongen så tänkte jag köra en intressekoll på delar av anläggningen som jag vill sälja av. Komponenterna är de som suttit i bilen då jag bland annat blivit 1:a SM Skilled OEM 2017, 3:a SM Master OEM 2018 m.m. - att grejerna låter fantastiskt är det inget tvivel om. Följande är till salu:
1 x Gladen Zero 12 Pro 12" subwoofer. Mycket kompetent high end baselement som fungerar bra i sävål slutna som ventilerade konfigurationer. Klarar även något mindre volymer med bra resultat. Mycket gott skick, dock med något slitagemärke runt skruvhål.
Ventilerat pressgjutet chassi
Nomex spindel
Laserskuret bakstycke
Insydda tinseller
GLADEN PFP Teknik:
papper/skum/papper sandwichmembran
Impedans: 4ohm
Effekt (RMS): 500W
Max Effekt: 750W
Känslighet: 92dB
Inbyggnadsdjup: 152mm
Monteringshål: 283mm
Vikt: 8kg

Gladen Zero 12 Pro
Datablad
Originalkartong medföljer självklart.
Nypris: 5995
Mitt pris: 2500
Hade gärna sålt allt som ett paket, då kan även totalpris diskuteras. PM:a här eller skicka text/ring: +4530323991
Comment