Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer Dex-p99rs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: Pioneer Dex-p99rs

Gör mig av med min älskade spelare då jag behöver pengar till ny getrag låda
    "Jättetrasig"blir så med 1.5bar laddtryck !! ; )) så med tår i ögonen säljer jag spelaren köpte den ny av Sitting bull 2013 har fungerat perfekt och i mkt bra skick och i kartong med allt Manual Fjärr,Mic,
    Jag har använt min iphone som medium och annt Korgs hiend spelare för riktigt Hi end ljud då ljudet är inderbart, Säljes för 4500kr eller högstbjudande..SÅLD
    Har ett par dynaudio MW160GT i bra skick vill ha en tusing styck...kostar över 2 nya..
    Sen har jag ett par Scan-speak Revelator 18W/4531G01 4ohm som nya dock så har anslutningarna in till högtalarna gott sönder på ena högtalaren
    "Proffs lagat" så dom ser ut och låter underbart vill ha 3000kr paret kostar över 4000kr nya..
    ett par Morel cdm-88 i nyskick vill ha en 1000kr paret

Genesis FourChannel utmärkt steg i ok skick finns lite små repor efter användning
    4X95W vill ha 2000kr

Priserna är inte fasta jag är inte omöjlig att ha att göra med Men undanber mig
    bytesföslag typ 10st mds subbar mot dina scanspeak!!!! Inga idiot byten alltså likaså skambud vänligt men bestämt... Tel 0707792850
Working...
X