Halloj tänkte sälja av lite jag hittar i gömmorna, passar inte priserna så skicka bud så får vi se.
DLS RS5A Koaxialer med separata delningsfilter, 900kr.
Kopparstång 3st. 20x10mm 1m lång 700kr/m 70kr/dm Jag sågar gärna upp den åt dig till det mått du vill, kan även hjälpa dig borra och gänga.
Kabel 2x50mm2, 2x35mm2 dubbelledare riktigt extrem kabel.
Har mest spillbitar om 1m, någon på 2m och några bitar på 3-4m tänker mig 200kr/m (spillet kan vi snacka om men de längre bitarna) obs det är dubbelledare
Jordningskit 1m. resp 2m 16mm2 kabel + påkrima hylsor och skruv samt mutter för att skruva fast detta. tänker mig 100kr för enmetersbiten och 150 för tvåmetersbiten.
Alla priser gäller hämtas i grisslehamn. frakt står köparen för.
Å du, glöm inte att jag går att snacka med, är det för dyrt prova och buda vet jag.
Det är bra skick på grejorna = princip nytt i kartong.
Med vänlig hälsning, Z
DLS RS5A Koaxialer med separata delningsfilter, 900kr.
Kopparstång 3st. 20x10mm 1m lång 700kr/m 70kr/dm Jag sågar gärna upp den åt dig till det mått du vill, kan även hjälpa dig borra och gänga.
Kabel 2x50mm2, 2x35mm2 dubbelledare riktigt extrem kabel.
Har mest spillbitar om 1m, någon på 2m och några bitar på 3-4m tänker mig 200kr/m (spillet kan vi snacka om men de längre bitarna) obs det är dubbelledare
Jordningskit 1m. resp 2m 16mm2 kabel + påkrima hylsor och skruv samt mutter för att skruva fast detta. tänker mig 100kr för enmetersbiten och 150 för tvåmetersbiten.
Alla priser gäller hämtas i grisslehamn. frakt står köparen för.
Å du, glöm inte att jag går att snacka med, är det för dyrt prova och buda vet jag.
Det är bra skick på grejorna = princip nytt i kartong.
Med vänlig hälsning, Z
Comment