Jag har lite kablar som inte används för tillfället som ligger i mor mins förråd och hon vill gärna nyttja platsen till annat. Då jag inte har någon bil att använda prylarna i kan jag lika gärna kolla om någon annan är i behov av dem.
50 mm2 strömkabel
En lila kabel på ca 160 cm med säkringshållare i båda ändar. En 150A säkring och en 200A säkring sitter i varsin hållare.
Två stycken bruna kablar, varav en ca 200 cm och den andra ca 140 cm.
Alla tre kablar har rejäla kabelskor som är ditklämda hos lokala elektrikerfirman.
2x4 mm2 högtalarkabel
5 kablar i följande längd:
1 st ca 16 meter
1 st ca 5,8 meter
1 st ca 5 meter
1 st ca 3,7 meter
1 st ca 3,5 meter
Alla kablarna är i ren koppar och jag har inte stenkoll på vad man får ge för dylika kablar hos handlarna nuförtiden. Men är ni intresserade skicka ett PM med bud så löser vi säkert något.
50 mm2 strömkabel
En lila kabel på ca 160 cm med säkringshållare i båda ändar. En 150A säkring och en 200A säkring sitter i varsin hållare.
Två stycken bruna kablar, varav en ca 200 cm och den andra ca 140 cm.
Alla tre kablar har rejäla kabelskor som är ditklämda hos lokala elektrikerfirman.
2x4 mm2 högtalarkabel
5 kablar i följande längd:
1 st ca 16 meter
1 st ca 5,8 meter
1 st ca 5 meter
1 st ca 3,7 meter
1 st ca 3,5 meter
Alla kablarna är i ren koppar och jag har inte stenkoll på vad man får ge för dylika kablar hos handlarna nuförtiden. Men är ni intresserade skicka ett PM med bud så löser vi säkert något.
Comment