Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine IVA-D511R m. RUE-4203, KWE-610A & KCU-461iV

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: Alpine IVA-D511R m. RUE-4203, KWE-610A & KCU-461iV

Halloj! Tänkte sälja huvudenheten med bilen men det blev ändrade planer. Har setat i min bil i två år och gjort ett underbart jobb, bör kompletteras med DSP (funkar finfint utan också såklart) och då helst anslutas med optisk kabel, därför skickar jag med en KWE-610A (kostar ca 1500kr). Om man kör nån av Alpines processorer H100, H700 eller H701 så går dessa att styra via touchskärmen! Det ingår även en KCU-461iV kabel för att ansluta iPod (ca 500kr) som det även går att spela upp film via, samt en fjärrkontroll RUE-4203 (ca 500kr).

Har nyss varit in på service så DVD-spelaren är tipp topp! Kvitto finns såklart kvar. Alla som ingick när den var ny medföljer såklart såsom kablar, monteringstillbehör och originalkartong. Hänvisar till Alpines hemsida för mer info, för mycket för att skriva här men kan ta lite kort: Enkel-DIN med 7" utfällbar touchskärm & löstagbar front, USB och AUX-ingång på baksidan. Går att bygga på med navigator, bluetooth, CD-växlare m.m.

Enheten finns i Falun men kan självklart skickas, går att prova i egen bil bara det finns ISO-anslutning. Hör gärna av dig via PM, mejl eller sms (073-6429880) om du har frågor eller är intresserad!

5000kr för ALLT!

MVH// Christoffer
    Mitt projekt: Volvo V60
    BRL - B2 & Dayton

More to come...

Re: Alpine IVA-D511R m. RUE-4203, KWE-610A & KCU-461iV

Dåligt med intresse, ingen som är intresserad av en top-of-the-line enhet? Sänker priset lite, annars får den väl hänga med bilen...
    BRL - B2 & Dayton

More to come...

Comment

Re: Alpine IVA-D511R m. RUE-4203, KWE-610A & KCU-461iV

Verkligen ingen som är intresserad? Finns inte så mycke roligare om man inte har plats för dubbel-DIN. Grym enhet!
      BRL - B2 & Dayton

More to come...

Comment

Working...
      X