Announcement

Collapse
No announcement yet.

intressekoll SPL dynamics XTR-380D4S

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: intressekoll SPL dynamics XTR-380D4S

såå.. tankarna går kring att satsa på lite mer tävlande inför nästa år, och detta ska göras med SPL dynamics prylar, dock inte med dessa basar trots att jag är MKT impad och älskar dessa basarna!

helt stört bra "budget" basar, som tål ruskigt mkt effekt om man vet hur man handskas med volymratten och ställer in steg, samt ger de rätt låda att jobba med.

tyvärr klantade jag till det hela och spelade trots att basarna inte satt skruvade och detta resulterade i att den basen som låg helt lös bottnade och slog av magneten, men den kommer levereras med nylimmad magnet, och en ny konsats då jag fann det nödvändigt för att kunna centrera ordentligt.

konas om imorgon eller lördag, och får jag pengarna jag begär säljer jag dom. inga skambud då det är en i princip "ny" bas och en precis inspelad.

dessa basar spelar så vansinnigt med rätt förutsättningar, var så säkra mina vänner! ge dom 3-4 kilo och du kommer inte gråta!

Kan tänka mig byta mot en BRA SPL SPL bas 15" D2, eller 2 röda 12" D1 SPL. inget annat. har en HCCA 15.2 som jag ska leka me ett tag framöver så skambud eller ruttna förslag på byten är ointressant. ett eller 2 3500.1 steg kan va intressant också, med eller utan pengar imellan. jag har lagt åt sidan för detta ändamål nämligen

4000kr, eller bud, dock INTE några jätteprutare tack. det är schyssta basar och ni kommer ÄLSKA dom som jag gjort

Re: intressekoll SPL dynamics XTR-380D4S

Okej, en liten update är på sin plats!

Ska helt säkert sälja mina kära trotjänare XTR den ena är inte omkonad ännu men kommer bli en D4 om inte någon hindrar mig och detta blir några problem för min leverantör, alltså kan ev en säljas som D2S o en som D4S,

priside 3500? för båda eller 1500 för D4an och 2000 för den nykonade i valfri konfig.

Comment

Working...
    X