Hej! velar lite fram & tillbaka om jag skall göra mig av med ljudet eller inte, men för rätt peng så säljar jag nog iväg det, så gör därför en intressekoll här 
Det är alltså:
2st Audioque HDC3 15" 2x1ohm i en ordentligt byggd slotportad låda, avstämd till 32hz, basarna är inte mycket spelade & fortfarande fasta & fina. Spelar riktigt bra!
4000 för båda med låda.
1st SPL Dynamics Ice-3500d, lite smårepor på skalet & dåliga fästen vid skruvarna, annars i fullt fungerade skick. 3000kr
2st varta 95ah, varta batterierna är inte mycket använda. 2000kr
& sedan så följer även en drös med spl dynamics & hollywood 50mm2 kopparkabel med.
Har även ett mds x-cite 6.5" kit hemma.
Har två spl xtr-380d4 som också är till salu, ena bottnar & har en liten limmad spicka i upphängningen, andra ok. Säljer båda för 2000.
OBS! Kan även säljas löst!
Pris: BUD
Mvh Christoffer

Det är alltså:
2st Audioque HDC3 15" 2x1ohm i en ordentligt byggd slotportad låda, avstämd till 32hz, basarna är inte mycket spelade & fortfarande fasta & fina. Spelar riktigt bra!

1st SPL Dynamics Ice-3500d, lite smårepor på skalet & dåliga fästen vid skruvarna, annars i fullt fungerade skick. 3000kr
2st varta 95ah, varta batterierna är inte mycket använda. 2000kr
& sedan så följer även en drös med spl dynamics & hollywood 50mm2 kopparkabel med.
Har även ett mds x-cite 6.5" kit hemma.
Har två spl xtr-380d4 som också är till salu, ena bottnar & har en liten limmad spicka i upphängningen, andra ok. Säljer båda för 2000.
OBS! Kan även säljas löst!
Pris: BUD
Mvh Christoffer
Comment