Tjena! Jag har en pioneer stereo som fungerar riktigt bra ljudmässigt!
Dock slutar displayen fungera när stereon har blivit varm! Är stereon utanför stereramen i bilen så fungerar den utmärkt!
Jag fixade det för 4 veckor sedan då en elektriker fick löda om en lödning som släppt för att det blivit så varmt i stereon.. Dock lär lödningen ha släppt igen då den blev likadan idag igen. Fungerar när den svalnat men försvinner igen efter ett tag.
ALLT annat i stereon fungerar när skärmen dör.. Det är alltså bara skärmen som försvinner!!
Den fungerade utmärkt i 4 veckor efter han hade lött om den, så felet lär ju sitta där!!
Kraven för ett byte är :
3st lågnivå ut. Dvs Front,Rear och Sub! (Inget annat passar i min bil!)
Blåtand, AUX
Pioneer eller Alpine gärna..
Kan tänka mig lägga en liten summa imellan!
Om någon vill köpa den så får ni ge ett bud!
//Mick Jansson
mick.jansson@gmail.com
Dock slutar displayen fungera när stereon har blivit varm! Är stereon utanför stereramen i bilen så fungerar den utmärkt!
Jag fixade det för 4 veckor sedan då en elektriker fick löda om en lödning som släppt för att det blivit så varmt i stereon.. Dock lär lödningen ha släppt igen då den blev likadan idag igen. Fungerar när den svalnat men försvinner igen efter ett tag.
ALLT annat i stereon fungerar när skärmen dör.. Det är alltså bara skärmen som försvinner!!
Den fungerade utmärkt i 4 veckor efter han hade lött om den, så felet lär ju sitta där!!
Kraven för ett byte är :
3st lågnivå ut. Dvs Front,Rear och Sub! (Inget annat passar i min bil!)
Blåtand, AUX
Pioneer eller Alpine gärna..
Kan tänka mig lägga en liten summa imellan!
Om någon vill köpa den så får ni ge ett bud!
//Mick Jansson
mick.jansson@gmail.com