Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flockad stabil låda för 2x15" anpassad för passat men passar även andra kombibilar!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: Flockad stabil låda för 2x15" anpassad för passat men passar även andra kombibilar!

Tjena har en låda över sedan ja testade 2x15" i min BMW.

Lådan av Peter på Carsound. Byggd i i tre lager, först ett lager MDF sen ett lager bituimenmatta och sedan MDF igen. Invändigt och på sidorna är lådan flockad svart. På baffeln är den flockad mörkblå, ser ljusare ut än vad den är på bilderna pga blixt.

Det har vart ett fönster på baksidan, nu sitter det MDF där istället då ja inte fick med fönstret när ja köpte lådan av Peter.

Lådan är snuskigt stabil och spelade gött med två Fusion powerplant i min BMW E39 Touring.

Behöver bli av med den då den tar plats i förrådet så ge mig ett bud.

BMW E38 740
    BMW M5 -01
    bilradiohuset.se
    SM-guld 2012

Re: Flockad stabil låda för 2x15" anpassad för passat men passar även andra kombibila

Upp tar plats i mitt förråd!
    BMW E38 740
    BMW M5 -01
    bilradiohuset.se
    SM-guld 2012

Comment

Re: Flockad stabil låda för 2x15" anpassad för passat men passar även andra kombibila

Jallajalla köp
      BMW E38 740
      BMW M5 -01
      bilradiohuset.se
      SM-guld 2012

Comment

pizza på köpet
        BMW E38 740
        BMW M5 -01
        bilradiohuset.se
        SM-guld 2012

Comment

Står verkligen i vägen nu måste ha förrådsplatsen Synd å kasta en fin låda på tippen.
          BMW E38 740
          BMW M5 -01
          bilradiohuset.se
          SM-guld 2012

Comment

Working...
          X