Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billig stereo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• K: Billig stereo

Hittat en. tråd kan tas bort
    Last edited by metal; February 17, 2010, 18:01.

Re: Billig stereo

jag har en blaupunkt som tar cd. mp3 vet ja ej. har inte funktionstestat den. vet inget om den.
    den e svart.
    Japps. den har en lågnivå.
    men vet int nån volt. d står 4x25 watt på den. får ja 200:- så får du en kartong med 6st trasiga slutsteg också. billigt va det

Comment

men kolla att den funkar så får vi se, jag e klart intresserad iaf. mp3 är inte prio ett så det gör inget om det inte finns

Comment

okej. visst kan ja kolla det. men e d verkligen värt för dig att åka från huddinge hit till norrköping för o hämta det? =P. blir nog dyrt me frakt för allt :P

Comment

Originally posted by Leo86 View Post
          okej. visst kan ja kolla det. men e d verkligen värt för dig att åka från huddinge hit till norrköping för o hämta det? =P. blir nog dyrt me frakt för allt :P
          hehe det är i o för sig sant :P jag avaktar iaf o kollar om någon i närheten har nått först

Comment

visserligen ditt problem. men ändå. lika bra o va ärlig tycker jag. det ligger inte någe spec värde i det så a säga . om du vill köpa rubbet för 200:- av mig o åka hit från huddinge o tebax så kan du nog lika gärna köpa en annan på blocket för 1000:- direkt av nån som finns i närheten :P. Men valet är ditt .

Comment

Working...
            X