Vad vill du veta? Det är kort o gott en dubbelspolig 12" som spelar bra i ca 30-35L slutet, tål gott om effekt (låter bra bättre med mer, ca 600-1200wrms är lagom). Verkningsgrad osv är det sämre med uppgifter på, undrar du ang. mått eller något annat är det bara att fråga! Ska se om jag kan googla fram nåt...
Den funkar i båda men föredrar slutet vad jag vet, det är en rejäl SQ bas... Den är kanske 2-3år eller så, inte använd så mkt och i nyskick (stått). Det är väldigt mkt bas för pengarna och man borde ha kvar den men jag vill rensa ur lite!
Nej, det är den gul/svarta men det finns två gul/svarta. Min har kolfiberkon där man ser fibern. Bilderna visar modellen, inte just min bas men då den är i nyskick finns det inget att orda om gällande skick!
Attached Files
Last edited by infectious; February 21, 2010, 13:49.
Så, avtog intresset tvärt när ni fick reda på vad det gällde?
Måste i så fall verkligen fråga er varför, går det något rykte kring dessa att dom för med sig pesten eller? Man börjar faktiskt undra när man säljer en SQ bas i nyskick som kostade 6000kr för 1500kr!!!!!!!!!
Berätta gärna, det är ett stort mysterium! Jag är inte upprörd, står bara helt frågande varför ingen vill göra ett klipp...
Comment