Så länge som jag inte ett testresultat så går jag efter specen.
HMM javisst 5,3kw i 16volt! och sen när fan har du en 16v bank i bilen?! Och för övrigt så är de fortfarande mitt gamla steg, och ja vet att de fan inte lämnar några 5,3kw!! Pulver finns de men rimliga gränser, snälla......
jjajajajaj nu ska vi inte klandra softis inte. skitsamma vad steget har för effekt eler inte. steget lämnar gott ompulver som räcker till de flesta stora basar. re basen skulle nog inte tåla effekten i längden så bra som solox 18" gör som han har idag.
Men skitsamma. offtopic ganska rejält va?
Tagga ner lite nu va o säg lite byten i stället =).
HMM javisst 5,3kw i 16volt! och sen när fan har du en 16v bank i bilen?! Och för övrigt så är de fortfarande mitt gamla steg, och ja vet att de fan inte lämnar några 5,3kw!! Pulver finns de men rimliga gränser, snälla......
Nja Softis, det stämmer inte redigt. enligt Soundstream själva så ger det följande:
13.5V 14,4
4ohm. 1697 1750
2ohm. 2905 3290
1ohm. 4082 4490
Just det softis! så lägg ner fantasieffekterna nu, och kan säga att re basar tål den effekten läääääänge "leo" med tanke på att ja använt steget på mina RE BASAR! och ja poppar inte dåligt när ja åker runt.. Backtotopic nu, ja har sagt de ja vill..
Comment