Hittade en mds flagga / vägg banner när ja städade ur nya butiken, ca 1x2,5M, skänkes om nån vill ha den, och blir de kamp om den så är de högstbjudande som gäller, och jag är inte intresserad av pengar, men den som bjuder på flest öl nån gång under kommande sommar får den *krävs dock bara ett löfte om de nu så skickar ja den direkt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SKÄNKES: Mdsflagga *till nån som kanske vill rulla in frun i den* ;)
Collapse
X
-
Re: SKÄNKES: Mdsflagga *till nån som kanske vill rulla in frun i den*
Originally posted by stejfaan View PostSpelar väl ingen roll vad de är, om de skänks så tar du väl emot vad som helst? :PHopp, ska man göra nu då?
Comment
-
bara pm'a adressen så kommer den med posten inom kort
efter det vill vi se bildbevis här på forumet va den använts till, om de så är att vira in ett fruntimmer i den lr för att ha som grund till å plasta på.......De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
Comment
-
men va fan, den e ju skickad för länge sen???? ja letar i förrådet om de ligger nån mer läskig flagga kvar där så skcikar jag om det, återkommer under dagen *vill ju inte att tanten går näck när de e vinter*De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
Comment
-
Originally posted by MrMix View Postmen va fan, den e ju skickad för länge sen???? ja letar i förrådet om de ligger nån mer läskig flagga kvar där så skcikar jag om det, återkommer under dagen *vill ju inte att tanten går näck när de e vinter*
Skumt att den inte kom framHopp, ska man göra nu då?
Comment
Comment