Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD Golfen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: DD Golfen

Nu ska jag sälja min Golf GTI MK1 Special
    Bilen är special Handbyggt widebody kit den har gått på Gotland så ej någon rost under eller synligt den är i toppskick och går som en klocka.
    den har vunnigt flera utsällnings priser.
    efter som det är ett projekt som lagts ner så är det lite småpill invändigt som dempa tak och den är helt tom bak förutom dempmatta hela golvet och bilen är målad med peak off hela invändigt i bilen sitter 2 st splirrans nya sportstolar och dörrsidorna är nya aldrig spelat med dom dom är dempade med B2 matta och det sitter 4 st DDC 6,5" kitt i varje och är byggda av Kalmarbilstereo mer info om bilen kan ni läsa och bilder på http://www.garaget.org/?car=136916
    pris som den står med DDC kiten
    25000kr B,V,S,A

Re: DD Golfen

någon som är sugen?

Comment

ingen som vill köpa min smurf?

Comment

Originally posted by Packan View Post
        ingen som vill köpa min smurf?
        du vill ej byta ett dd kit mot ett orion hp2600?

Comment

Byte mot 6st TurboSound TMS-2? Kanske något till klubben! Eller om du ska ut mobilt!
          Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
          www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps
          www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.

Comment

DD kiten ska sitta i kvar i bilen när om den säljs.
            jag är inte så sugen på bilstereo prylar över huvud taget just nu då jag behöver pengar för utlands flytt i sommar i några månader. om jag inte får vad jag begär så ställer jag den i garaget och får se om jag orkar bygga någon kul låda och kommer ut och hälsar på någon tävling.

Comment

ojoj hade köpt direkt om det vart en diesel ;p
              sjukt nice är den

Comment

sänker till 22000kr.
                Last edited by Packan; March 18, 2010, 16:37.

Comment

om ni köper den nu så slänger jag med ett packet B2 dämpmatta värde 3000kr.
                  lite mer info hela bilen är dempad med dynamate extreme och peakoff 2 nya sportstolar värde 6500kr. 3 mätare i mitten konsolen volt, vatten ,olja momo sport ratt momo växelknopp nya golv mattor i tyg sport pedaler jag har även så man kan dempa taket med extra plåt utskurna i 2mm för att det ska bli helt stumt. nya tändstift den går klockrent låter lite som en rallybil .den gick igenom med blankt papper förra året när jag besade den. hela bilen är rostskydds behandlad under och bromsar nyservad. kablar från dörrarna är dragna bak i bilen från filter har lagt ut mycket pengar på den. som en lite bonus så slänger jag med morres röda baslåda som han hade i sin honda som han slog massa rekord som det satt 2st Re basar i.

Effekt / Vridmoment (kortfakta) 115 hk / 160 Nm
                  Motor, växellåda och avgassystem 1,6 GTi spis
                  5 växlad med det givna dålig synk mellan ettan och tvåan
                  Extraktorrör, sen 2,5 tums hela vägen som avsluts med 2 st 4" utblås
                  Effekt och prestanda (ingående) 115 hk och 160 nm
                  0-100 8,5 sek
                  Toppfart ca:185 km/h
                  Chassi: Sänk 20 mm både fram och bak
                  Fjäderbensstag i aluminium fram
                  Fälgar, däck och bromsar Rondell Design 57 16" * 9" med polerad fälgbana
                  Bak: Kumho ecsta 225/40-16
                  Fram: Toyo 215/40-16
                  Orginal Bromsar, helrenoverade och uppfräschade
                  Interiör / Inredning Elektrisk öppning av både huv och baklucka.
                  Svarta mattor med blå kant, oljetryck, vattentemp och voltmätare i mitten konsol. Aluminium pedaler från luisi, och skinnhölje till handbroms och växelspak samt aluminium platta vid vaxelspak.
                  Stolar special gjorda sydda efter bilens färg i mocca och svart
                  Hela karossen är breddad 10 cm på varje sida, luftutsläpp på huven och gälar i vänster framskärm. Dubbelljus grill. Aluminium nät vid luftutsläppet och vid gälarna, samt i spoilern fram.
                  Inga lister eller emblem, kromlister i rutlisterna ( ej orginal på GTi:n)
                  Hemgjord singeltorkare placerad i mitten, ingen torkare eller spolare bak.
                  Lackad i volvos Laserblå, lackkod 441.
                  Hela undersidan är lackad först med body sen helblank svart färg. Tanken, drivaxlar och styrstag är i guld.
                  Ventilkåpa, lyftare till huv och baklucka, genertaorhjul, tankmätarlock, fläktkåpa och startmotor i silver. Spolarvätskebehållare, brandsläckare, kamrems skydd och insugsrör i bilens färg
                  Last edited by Packan; March 18, 2010, 16:57.

Comment

nu har jag fått hjärnsläppet! 20000kr för kärran!

Comment

efter att hatt påhälsning av tjuvar som snott mina däck och fälgar och högtalarna så säljer jag den för 10000kr

Comment

här finns några nya bilder.
                        http://www.facebook.com/home.php?#!/...&id=1825787111

10000kr som den står.

Comment

Working...
                        X