tjenixen. Pga en misshandel som orsakade 3st inre hjärnblödningar & bistående besvär med huvudvärk och grov hörselnedsättning på höger öra får jag mot min vilja välja att lägga bilstereointresset på hyllan ett tag. (rasslar i örat vid bas-slag) Efter att ha väntat och gett hörseln nya hopp så efter många kontroller så får jag förstå att det inte bli bättre än såhär. 
Vet att jag kommer ångra mig otroligt mycket.
Det som finns är:
2st B2 audio HD12, en HELT ny i kartong och en som är spelad ungefär 20minuter. 4000;- för den nya och 3500;- för den lite använda basen.
1st Us-Amps MD43 slutsteg, också helt nytt i kartong aldrig använt. 3500;-
2st MB Quart kitt 3 vägs. 2* RCE-164 (midbas) + det kitt som hör till med 2st 4" mellan med diskant, har inte namnet i huvudet. Nypris på hela kittet är ca 8.500;- aldrig använda.
1st Alpine 9887r, nyskick använd ungefär 2veckor i vinterbilen. Pris: 4.000;-
kontakt: PM eller mail (DaweAndersson@hotmail.com)
Ha en fortsatt trevlig dag.
David Andersson

Vet att jag kommer ångra mig otroligt mycket.
Det som finns är:
2st B2 audio HD12, en HELT ny i kartong och en som är spelad ungefär 20minuter. 4000;- för den nya och 3500;- för den lite använda basen.
1st Us-Amps MD43 slutsteg, också helt nytt i kartong aldrig använt. 3500;-
2st MB Quart kitt 3 vägs. 2* RCE-164 (midbas) + det kitt som hör till med 2st 4" mellan med diskant, har inte namnet i huvudet. Nypris på hela kittet är ca 8.500;- aldrig använda.
1st Alpine 9887r, nyskick använd ungefär 2veckor i vinterbilen. Pris: 4.000;-
kontakt: PM eller mail (DaweAndersson@hotmail.com)
Ha en fortsatt trevlig dag.
David Andersson
Comment