Tjenis!
Tänkte sälja iväg ljudet i brukisen nu då jag köpt lgh o tänkt bli busspendlare..
Steg 1
Ett Sinus Live sl-a1500 v1, alltså den förra versionen.. Fullt fungerande..
Säljes i org kartong.
1450:- tänkte jag.. Är du inte nöjd med priset så ge mig förslag..
Steg 2. Magnat Ultra 2000
Ett steg som jag köpte på ren impuls för något år sedan..
Grejen var att jag köpte ett likvärdigt dls-steg strax därpå och därför har detta endast agerat testrigg några gånger. Utöver det är det inte använt.
Funkar prima och låter riktigt bra.. Orgkartong och allt därtill medföljer.
Spec:
2 kanaler.
Effekt RMS 4 Ohm: 2x45/1x130 Watt
Effekt RMS 2 Ohm: 2x65 Watt
Mått LxHxB: 240x52x238 mm
Frekvensområde: 5-50.000 Hz(-3dB)
Pris: 350kr el. bud
Basarna.
2st gamla 10" MDS'are från audiophile serien.. Märket är emot mina principer i vanliga fall men är förvånad över hur pass bra trycka det är i dom.. ("Det var bättre förr") Dessa ska eg vara gula men dom är svarta.
Haft svårt att hitta specs på basarna men det är iaf på 500rms och enkla 4ohms spolar. Lådan kan följa med men är inte anpassad efter dessa basar och ökar nog på fraktpriset betydligt.
Bud på dessa.
Allt kan skickas men frakt står köparen för.
Mvh
Daniel
Tänkte sälja iväg ljudet i brukisen nu då jag köpt lgh o tänkt bli busspendlare..
Steg 1
Ett Sinus Live sl-a1500 v1, alltså den förra versionen.. Fullt fungerande..
Säljes i org kartong.
1450:- tänkte jag.. Är du inte nöjd med priset så ge mig förslag..
Steg 2. Magnat Ultra 2000
Ett steg som jag köpte på ren impuls för något år sedan..
Grejen var att jag köpte ett likvärdigt dls-steg strax därpå och därför har detta endast agerat testrigg några gånger. Utöver det är det inte använt.
Funkar prima och låter riktigt bra.. Orgkartong och allt därtill medföljer.
Spec:
2 kanaler.
Effekt RMS 4 Ohm: 2x45/1x130 Watt
Effekt RMS 2 Ohm: 2x65 Watt
Mått LxHxB: 240x52x238 mm
Frekvensområde: 5-50.000 Hz(-3dB)
Pris: 350kr el. bud
Basarna.
2st gamla 10" MDS'are från audiophile serien.. Märket är emot mina principer i vanliga fall men är förvånad över hur pass bra trycka det är i dom.. ("Det var bättre förr") Dessa ska eg vara gula men dom är svarta.
Haft svårt att hitta specs på basarna men det är iaf på 500rms och enkla 4ohms spolar. Lådan kan följa med men är inte anpassad efter dessa basar och ökar nog på fraktpriset betydligt.
Bud på dessa.
Allt kan skickas men frakt står köparen för.
Mvh
Daniel
Comment