Vill byta min Kicker Solo X 18 2x4 ohm mot ett monoblock och 1 eller 2 basar. 12" eller 15", ska gå att spela över 145-150 db, det är ett krav.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Solo X 18 bytes mot bas och steg
Collapse
X
-
Re: Solo X 18 bytes mot bas och steg
Tja byta mot min Re audio sr 15" med dubbla 2ohm spolar med slotport låda och mitt sinus live 1500 spelar ruggit bra vet inte hur många db men högt är det kan komma till finspång om du är sugen så du får lyssna på det?
Comment
-
Originally posted by Softis View PostVill byta min Kicker Solo X 18 2x4 ohm mot ett monoblock och 1 eller 2 basar. 12" eller 15", ska gå att spela över 145-150 db, det är ett krav.
Comment
-
ja o så är de ju ingen farlig skillnad på 145db o 150db. hahaha. 5db:s ökning är hemskt mycke. i alla fall när man börjar nosa på mellan 145-150 strecket.Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
Comment
-
Jag spelar 144.5 db just nu och vill spela högre. Jag har det i en SAAB 9000 cupe. Men jag har inte råd med något vettigt steg så däeför vill jag byta till mig något som spelar högt.
Partyvan, du kan väl maila bilder?Hopp, ska man göra nu då?
Comment
-
Originally posted by Peter View Postska gå spela 145-150db kan du ju inte ha kravet beror ju helt på vilken bil du sätter in grejerna i =/ rätt bil så kan du spela högt med de mesta
Vad är rätt bil då passat kombi 06a är det fel bil Eller???Hopp, ska man göra nu då?
Comment
-
Men kom igen nu pojkar och flickor. NÅGON måste det ju finnas som vill ha en bas som klarar 5000 rms
Bild på basen ----> http://imageshack.dk/imagesfree/EDq13632.jpgLast edited by Softis; September 22, 2009, 13:01.Hopp, ska man göra nu då?
Comment
Comment