Announcement

Collapse
No announcement yet.

4st JL 6W0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: 4st JL 6W0

Har 4st små elakingar till salu nu när jag väl bestämt mig för att tyvärr inte använda dom.

Stoppa in dom i framdörrarna så försvinner behovet av sub i skuffen, eller bygg en sub utav dom, 5L slutet per styck och dom spelar grymt gött!!!

Prisidé, 2000kr plus frakt med bussgods.

Annars hämtas dom i mariestad.

Tel, 0739-374460

//Daniel

Re: 4st JL 6W0

Rookie fråga:
    Har aldrig byggt slutet med mer än ett element.. ska dom spela i samma låda eller bör/ska man dela av den??..

Lite sugen på att byta ut min cdt 10a..

Comment

Det bästa är väl att bygga separata lådor när det gäller slutet då det påverkar varandra etc när man monterar dem i samma slutna låda.

Comment

Får räkna lite då.. cdt'n spelar ju i 24l så det finns ju 4l att använda till "avdelare"..

Comment

Som sagt så är nog det absolut bästa att bygga sepatata lådor men jag är ganska övertygad att det funkar fin fint att montera dom i en och samma låda så länge dom drivs av en och samma kanal.

Dock så får man ju ta med elemetet i beräkningarna, minns inte exagt hur stor volym dessa tar styck men det är ju trots allt 4 st då.

Comment

OT: Delade meningar ang det där , vissa menar på att genom att montera i samma låda så hjälper elementen varandra + att det inte är ngn risk att elementen får olika stor volym att arbeta i. Personligen tror jag det inte blir ngn större skillnad hur man än gör så länge som man gör det bra
            "Sound by Hewi"

Blue eMotion by heWi

Comment

-=bokade=-

Comment

Working...
              X