Announcement

Collapse
No announcement yet.

väggbygge

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• väggbygge

planerar ev. bygga vägg i en 850 kombi o undrar vad säger bilprovningen om de?

ringde o kolla me dom men tror inte han jag prata med fatta riktigt vad jag mena han sa bara klart man får ha baslåda i bilen osv.

Sen undrar jag om de funkar med vägg bakom baksätet har lyssnat några me låda riktat framåt o tycker inte de funkar riktigt men om man gör tät vägg kanske funkar bättre nån som har provat??

Re: väggbygge

Perkan hade det i sin 245 och det spelade högt iaf, sen om det lät bra vet jag inte
    Hopp, ska man göra nu då?

Comment

Originally posted by mb300std View Post
      planerar ev. bygga vägg i en 850 kombi o undrar vad säger bilprovningen om de?

ringde o kolla me dom men tror inte han jag prata med fatta riktigt vad jag mena han sa bara klart man får ha baslåda i bilen osv.

Sen undrar jag om de funkar med vägg bakom baksätet har lyssnat några me låda riktat framåt o tycker inte de funkar riktigt men om man gör tät vägg kanske funkar bättre nån som har provat??
      Inga problem att göra detta. Nydligen reg besiktigat min 850 kombi med vägg bakom framsätena :-).
      Bilen är nu reggad att den klarar en passagerare. Bygger du bakom baksätena så behöver du ej reggad om bilen. Mvh
      155++db@25hz
      http://www.bilstereoforum.se/showthr...t=6241&page=15

sigpic

Ljudbyggaren.se

Comment

tack för svaren.

Nu e de bara försöka bestämma om baksätet ska va kvar eller inte

Comment

Både Techno_Bass och Grosso har spelat snuskigt högt i 855r.

En liten varning dock, både bältesstreckare och airbag har en förmåga att lösa ut om de utsätts för 150dB+

Comment

Originally posted by Techno_Bass View Post
            Inga problem att göra detta. Nydligen reg besiktigat min 850 kombi med vägg bakom framsätena :-).
            Bilen är nu reggad att den klarar en passagerare. Bygger du bakom baksätena så behöver du ej reggad om bilen. Mvh
            O d går att åka i en 855 kombi utan baksäte ändån *hint elmia hint*

Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

VEM FAAAN VAR WIECHERT?

Comment

Originally posted by Stickan View Post
              O d går att åka i en 855 kombi utan baksäte ändån *hint elmia hint*
              Haha å dessutom vääldigt bakis så han klagar på 32st koaxialer drivna på stereons effekt

Originally posted by mb300std View Post
              tack för svaren.

Nu e de bara försöka bestämma om baksätet ska va kvar eller inte
              Självklart skall du skippa baksätet
              155++db@25hz
              http://www.bilstereoforum.se/showthr...t=6241&page=15

sigpic

Ljudbyggaren.se

Comment

Originally posted by Extra Kim View Post
                Både Techno_Bass och Grosso har spelat snuskigt högt i 855r.

En liten varning dock, både bältesstreckare och airbag har en förmåga att lösa ut om de utsätts för 150dB+
                Är nog säkrast plocka bort airbagen mindre trevligt o få den i pannan

Originally posted by Techno_Bass View Post
                Självklart skall du skippa baksätet
                Blir nog så att den åker. Måste bara få ordning på andra bilen har ju några små liv som vill åka bil ibland

Comment

Working...
                X