Trådkapning på hög nivå men TS verkar nöjd över sitt svar.
Vilken klass kommer en pickup med 4x15" och 4 batterier komma i? Ombyggda dörrsidor och allt under rutlinjen. dock på flaket..
Å andra sidan var hittar jag reglementen för dom olika klasserna inom dBDragracingen. Kollade just på förbundets hemsida men stod bara dom olika klasserna.
Hittade just reglerna och vad min tolkning sa så blev det Super Street. Väldans vad det har ändrats i reglerna sedan jag läste det sist.
Innan fick man bara få en mätning på max 140 dB om man satt i bilen Varför har detta ändrats? De var ju rätt sundt igentligen.
Trådkapning på hög nivå men TS verkar nöjd över sitt svar.
Vilken klass kommer en pickup med 4x15" och 4 batterier komma i? Ombyggda dörrsidor och allt under rutlinjen. dock på flaket..
Å andra sidan var hittar jag reglementen för dom olika klasserna inom dBDragracingen. Kollade just på förbundets hemsida men stod bara dom olika klasserna.
Du ska kunna klassa in i antingen SS NW eller Extreme.
Tyvärr kan ja inte ge ett säkert svar på detta men vet att man kan köra Super Street NW med pickup på något sätt.
Måste nog bygga på ett visst vis för att det ska vara giltigt ska ja tro.
Är dörrsidorna ombyggda så du endast förstäker runt högtalarna på din originaldörrsida så klassas det in i SS klasserna men förstärker du hela dörrsidan med glasfiber eller annat material eller bygger nya dörrsidor av t.ex MDF så klassas den in i Extreme.
Comment