Tjaba
Jag ska sälja min epa nu då jag kom in på det program jag ville in på nu i gymnasiet och det är ju fordons programet och där ska man ju hålla på med bilar.
Så jag tänkte sälja epan för en vettig peng efter att jag fixat den och sen blir det ju en bil istället.
Funderar på en Volvo 745 turbo Då den är bakhjuls driven och är rätt så stor i hytten. Men då så ska jag ju köpa en `värre´ bas och har nyss hittat denna bas.
http://www.bilstereoonline.se/index....chk=1&Itemid=2
En Incriminator Audio - Death Penalty 21'' och då undrar jag lite gran vad jag måste göra på den bilen om jag ska ha en sån bas? Och vilken låda ska jag ha till den basen? Portad eller bandpass, mm
Om det ska vara en portad låda vill jag att porten ska vara som ett L, eller L-port som de heter.
Lite mer info om basen.
Black Cast Basket
Black Cast Basket
3" 8 layer Flat Aluminum Voice Coil
Triple Black Progressive Spiders with Woven Tinsels
Non-pressed Kraft Fiber Reinforced Cone
Double Layer Foam Surround
Triple Stacked Magnets with Black Nickel Finish
Interlocking Aluminum Spider Spacer Assemble
CILD - Center Interlocking Dustcap Design for Easy Field Recones
ADC - Air Driven Cooling - Six Column Vents for Max Motor Cooling
Silver Push Terminals
Wrap Around Rubber Gasket
1500 Watt RMS Rated
Dual 1, or 2 ohm
FS - 35 Hz
RE - 4 ohm Series
QMS - 11.05
QES - .53
QTS - .51
MMS - 390.92g
SD - 1610 cm^2
Vas - 183 L
SPL - 95.1
BL - 21.4
Xmax - 28 mm
Skulle vara kung om nån kunde skicka länkar och säga vad jag måste göra för att instalera detta senare?
Altså vill veta allt från basen, slutsteg, kabelkit, stereo mm allt som behövs för att kunna spela högt :P
Sen kan ni rekomendera några 6.5or? funderar på att köpa 8 par av några och ha 4 i varje dörr?
MVH
Jag ska sälja min epa nu då jag kom in på det program jag ville in på nu i gymnasiet och det är ju fordons programet och där ska man ju hålla på med bilar.
Så jag tänkte sälja epan för en vettig peng efter att jag fixat den och sen blir det ju en bil istället.
Funderar på en Volvo 745 turbo Då den är bakhjuls driven och är rätt så stor i hytten. Men då så ska jag ju köpa en `värre´ bas och har nyss hittat denna bas.
http://www.bilstereoonline.se/index....chk=1&Itemid=2
En Incriminator Audio - Death Penalty 21'' och då undrar jag lite gran vad jag måste göra på den bilen om jag ska ha en sån bas? Och vilken låda ska jag ha till den basen? Portad eller bandpass, mm
Om det ska vara en portad låda vill jag att porten ska vara som ett L, eller L-port som de heter.
Lite mer info om basen.
Black Cast Basket
Black Cast Basket
3" 8 layer Flat Aluminum Voice Coil
Triple Black Progressive Spiders with Woven Tinsels
Non-pressed Kraft Fiber Reinforced Cone
Double Layer Foam Surround
Triple Stacked Magnets with Black Nickel Finish
Interlocking Aluminum Spider Spacer Assemble
CILD - Center Interlocking Dustcap Design for Easy Field Recones
ADC - Air Driven Cooling - Six Column Vents for Max Motor Cooling
Silver Push Terminals
Wrap Around Rubber Gasket
1500 Watt RMS Rated
Dual 1, or 2 ohm
FS - 35 Hz
RE - 4 ohm Series
QMS - 11.05
QES - .53
QTS - .51
MMS - 390.92g
SD - 1610 cm^2
Vas - 183 L
SPL - 95.1
BL - 21.4
Xmax - 28 mm
Skulle vara kung om nån kunde skicka länkar och säga vad jag måste göra för att instalera detta senare?
Altså vill veta allt från basen, slutsteg, kabelkit, stereo mm allt som behövs för att kunna spela högt :P
Sen kan ni rekomendera några 6.5or? funderar på att köpa 8 par av några och ha 4 i varje dörr?
MVH
Comment