Körde 1st AQ 3500D.1 + 2st AQ HDC3 18" D2
Körde Musik i 2ohm och det spelade gött. Vid burp spelade jag 150.2db, kopplat i 2ohm.
Testade koppla ner i 0,5ohm på en BRL tävling och då spelade jag 152.2db. Sen fortsatte jag med det, dock inte till musik.
Tunheden bänkade och det lämnade ca 150w mindre än spec med 0% dist i 1ohm.
Jag gillade det steget och skulle lätt kunna köpa ett igen.
Eftersom du har d2or blir det samma visa för dig. Men om du kan köra ner det i 0,5 eller inte beror ju på vad du har för impedans när du spelar men steget kommer klara det bra.
Steget kan med lätthet driva fler basar.
Jag kör dubbla nu till 2st dd3518, dockat i 1ohm, spelar på fint
Men dricker ström något sjukt! Spelade 148,3 i 2ohm per steg och bas, 150,7 dockat i ett ohm. Inget blir varmt än så för mig får dom tummen upp.
Jag kör dubbla nu till 2st dd3518, dockat i 1ohm, spelar på fint
Men dricker ström något sjukt! Spelade 148,3 i 2ohm per steg och bas, 150,7 dockat i ett ohm. Inget blir varmt än så för mig får dom tummen upp.
var de dig jag spöade i de sista på BRL i lördags?
vem det än var måste de va en total besvikelse när en bil kommer precis i slutet, och knäcker trots att min laddkabel inte ens va dragen ^^
hade lekt me bilen 3 dagar inför den dagen och lyckades få lådan högre upp än den ska vara pga batterierna byggde på höjden mer annars hade de vart högre ^^
synd man vart sen, men meckade in i slutet för att få skiten spelduglig ^^
var de dig jag spöade i de sista på BRL i lördags?
vem det än var måste de va en total besvikelse när en bil kommer precis i slutet, och knäcker trots att min laddkabel inte ens va dragen ^^
hade lekt me bilen 3 dagar inför den dagen och lyckades få lådan högre upp än den ska vara pga batterierna byggde på höjden mer annars hade de vart högre ^^
synd man vart sen, men meckade in i slutet för att få skiten spelduglig ^^
Tess det var mig... Nja surt och surt... Ite kul kanske... Första gången jag mätte upp det, lådan var långt från optimal,
Hadde jag inte stått och spelat hela dagen så hadde jag säkert kunnat få upp lite mer då sista försöket var batterierna kanska tomma... Men hatten av, du spelade högre och det är det som räknas
Dt ska bli en bättre byggd låda, och en lite uppkäftigare bas till nästa sesång.. Men fortfarande AQ 3500.1D
Comment