Respekt till alla och de spelar högt men varför så FULA byggen?? Måste bilarna se ut som en stor järnlåda A LA montrertruck ??´Eller e det amerikanarna i ett nötskal?
Någon som har kunskapen som har lust att ge en lätt förklaring för en rookie
Ful o ful ta bara den lilla bussen uppe i högra hörnet den e ju så ful så den blir cool i mina ögon,
Sen blir oftast byggerna så i Extreme,då att bilen ska prestera så mycket det bara går o då har inte utssendet så stort värde man minns ju vad finnarna sa om sin cittra-padda
Tycker själv att det var mer klass på dom gamla extremebyggena som var förr..
det är fullt möjligt att bygga en snygg dB bil men att få en bil att spela riktigt högt tar extremt mycket tid ska man sen bygga allt snyggt också så tardet kanske tre gånger så lång tid det vet jag för jag har försökt i tio år nu
det är fullt möjligt att bygga en snygg dB bil men att få en bil att spela riktigt högt tar extremt mycket tid ska man sen bygga allt snyggt också så tardet kanske tre gånger så lång tid det vet jag för jag har försökt i tio år nu
Sant Roffan ni har alltid snygga bilar och jag är säker ni kommer ut med mer puts i år
stora frågan är: Går det att köra skiten?
Imponerande bygge iaf. Gillar att han spelar nästan lika högt med 5kw och 3 basar i volvon men måste ha 32kw och 4 basar i bussen han har. Skillnad helt klart.
Comment