Hallå Gott folk!
jag har en bekant i närheten som ska sälja sitt dls a4 steg till ett bra pris men jag kan inte komma på alls vad jag ska ha för basar eller steg till basar egentligen så har ni några tips?
Som det ser ut nu så har jag:
A6 avant -98
heldämpade dörrsidor!
Alpine 9886
alpine type x spx 177r 6.5kit både fram och bak och driver detta med ett
Genesis Four Channel
efter att ha spelat i 1 månad så inser jag att jag saknar lite bas och med tanka på att jag kör runt med en barnvagn i skuffen varje dag så finns det inte mycket plats ca H35 B 45 D 25
så FRÅGAN?
har ni nå tips på basar? jag lyssnar på all musik
borde jag slå till på steget och låta det ligga tills jag köpt basar?
eller ska jag köpa ett monoblock?
han ska ha 2500 för steget=)
(jag letar SQ basar MEN, jag tycker om när det är rejält bastryck, kompromiss?)
killen har även en DD 1508 med låda till salu, men en 8" känns lite väl litet när jag är van med en RF t1 12" som jag hade i förra bilen, eller går dom att gemföras:S?
Tack på Förhand
//Lars
jag har en bekant i närheten som ska sälja sitt dls a4 steg till ett bra pris men jag kan inte komma på alls vad jag ska ha för basar eller steg till basar egentligen så har ni några tips?
Som det ser ut nu så har jag:
A6 avant -98
heldämpade dörrsidor!
Alpine 9886
alpine type x spx 177r 6.5kit både fram och bak och driver detta med ett
Genesis Four Channel
efter att ha spelat i 1 månad så inser jag att jag saknar lite bas och med tanka på att jag kör runt med en barnvagn i skuffen varje dag så finns det inte mycket plats ca H35 B 45 D 25
så FRÅGAN?
har ni nå tips på basar? jag lyssnar på all musik
borde jag slå till på steget och låta det ligga tills jag köpt basar?
eller ska jag köpa ett monoblock?
han ska ha 2500 för steget=)
(jag letar SQ basar MEN, jag tycker om när det är rejält bastryck, kompromiss?)
killen har även en DD 1508 med låda till salu, men en 8" känns lite väl litet när jag är van med en RF t1 12" som jag hade i förra bilen, eller går dom att gemföras:S?
Tack på Förhand
//Lars
Comment