Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dämptejp / "skumtejp" ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dämptejp / "skumtejp" ?

Tjo!
    Vill inte råka ut för kablar som ligger och slår och dörrarna och på andra ställen, snubblade över Hushmat HM-30100 men var tidigare inne på någon sorts skumtejp.. I mitt huvud är det skumgummitejp, om den råkar vara dubbelhäftande så gör det ingenting, bara sån jag hittar då jag söker.

Någon som provat liknande grejer eller just dessa och har några synpunkter ?
    Börjat dämpa och bygga till slut !

//Jonas

Re: Dämptejp / "skumtejp" ?

Om det bara handlar om kablar som ligger och slår mot plåten är det bara att snurra lite tunn skumgummi och tejpa runt. Princip gratis

Comment

Jo men någonstans borde det finnas sån tejp tycker jag
      Skumtejp är i princip det men den jag hittar är dubbelhäftande

Comment

Jo visst finns det. Kolla om du har något konverteringsföretag i närheten, då kan du kanske få spillbitar.
        /tycker Erik.

Comment

Konverteringsföretag, aldrig hört talas om ! :P
          Fått fram ett, men förstår inte riktigt vad som gör det till ett konverteringsföretag..
          http://www.oppboga.com/ , ligger inte i närheten heller men pappersbruk finns det här uppe ! Kanske finns någon rörisoleringstejp hos en rörkrökare som fungerar ? måste kolla..!

Comment

Jag har använt Silent Coat Isolator å skurit i remsor, som jag sedan lindat in kablar med! Funkat kanon!
            Är ju självhäftande på en sida.
            SPONSORER

MIN PLÅNBOK

Comment

Working...
            X