Dax att lägga sin första post på forumet här då.
Har i dagarna monterat en hel del stereogrejer i min gamla Ford från 1955, tyckte det lät rätt bra när man stod i garaget och spelade lite och justerade grejerna. Dax för provtur, men när man hade kommit några 100m så började det ploppa och låta elakt från framsystemet, men det låter kanon när motorn är avstängd, jäkligt skumt...
Har aldrig varit med om detta fenomenet förr och detta är ju ändå en väldigt basic installation.
Grejerna jag kör med är dagsfärska och har aldrig varit inkopplade tidigare.
En liten spec kanske?
100a Volvogenerator
Pioneer 5200 huvudenhet med musik via ipod/iphonen
Några snikiga Hertz 6,5" koaxialer som framhögtalare
DLS rw12 och nåt GAS-monosteg
Tacksam för svar/idéer, hade varit kul om man kunde lyssna på grejerna när man kör också och inte bara när man står still haha.
Mvh Peter.
Har i dagarna monterat en hel del stereogrejer i min gamla Ford från 1955, tyckte det lät rätt bra när man stod i garaget och spelade lite och justerade grejerna. Dax för provtur, men när man hade kommit några 100m så började det ploppa och låta elakt från framsystemet, men det låter kanon när motorn är avstängd, jäkligt skumt...
Har aldrig varit med om detta fenomenet förr och detta är ju ändå en väldigt basic installation.
Grejerna jag kör med är dagsfärska och har aldrig varit inkopplade tidigare.
En liten spec kanske?
100a Volvogenerator
Pioneer 5200 huvudenhet med musik via ipod/iphonen
Några snikiga Hertz 6,5" koaxialer som framhögtalare
DLS rw12 och nåt GAS-monosteg
Tacksam för svar/idéer, hade varit kul om man kunde lyssna på grejerna när man kör också och inte bara när man står still haha.
Mvh Peter.
Comment