Någon här som har koll på hur programmet för att tweaka ljudet på F1'an fungerar på en dator med win7? Ska köpa ny mini pc för att ha till bilen och behöver veta om det funkar utan problem på en win7 dator eller om jag behöver gamla XP för att det ska fungera. Någon som vet? Nonne kanske har koll?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Programmet till F1
Collapse
X
-
Re: Programmet till F1
Originally posted by BMF View PostNågon här som har koll på hur programmet för att tweaka ljudet på F1'an fungerar på en dator med win7? Ska köpa ny mini pc för att ha till bilen och behöver veta om det funkar utan problem på en win7 dator eller om jag behöver gamla XP för att det ska fungera. Någon som vet? Nonne kanske har koll?
Har inte tweakat den nya F"1:an med dator!sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
-
Originally posted by Nonne View PostHar inte tweakat den nya F"1:an med dator!
Grymt smidigt program om man jämför med "on headunit"!
Ontopic:
Kolla med Viktor (toribass) om han vet hur det funkar, jag vet inte vilket operativsystem han använder.
//__________________
Mvh Jonas
Ljudnörd, SAAB-frälst, motorcyklist och trafiklärare
8ggr Svensk Mästare SQ & Multimedia
Min byggen: Saab 9-5 Soundtjeck 130dB Polk/Momo M5 PV 444
Comment
-
Originally posted by joj View PostDå har du missat nåt!
Grymt smidigt program om man jämför med "on headunit"!
Ontopic:
Kolla med Viktor (toribass) om han vet hur det funkar, jag vet inte vilket operativsystem han använder.
//
Fast ska jag vara ärlig så går det snabbare med fjärren!sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Originally posted by Lonefox View PostAnnars finns det ett XP-läge att köra i W7 som funkar riktigt bra.
En form av inbyggd emulering fast ändå inte.
http://windows.microsoft.com/sv-SE/w...indows-xp-modeVis vobiscum sit!
Comment
-
Originally posted by Nordenmark View PostHelt riktigt, Windows 7 Professionel eller Ultimate är det som behövs.
http://windows.microsoft.com/sv-SE/w...indows-xp-modeAudison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra
Comment
-
Originally posted by Punti View Postinte så konstigt, windows 7 är ett riktigt bra operativsystem!
Support och nytryck av skivor är borta sedan ett bra tag nu.
XP är med andra ord ett DÖTT operativ enligt MS...
O andra sidan ÄR W7 vad Vista borde ha varit.....ett bra OS (som du säger )Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra
Comment
-
Originally posted by BMF View PostNågon här som har koll på hur programmet för att tweaka ljudet på F1'an fungerar på en dator med win7? Ska köpa ny mini pc för att ha till bilen och behöver veta om det funkar utan problem på en win7 dator eller om jag behöver gamla XP för att det ska fungera. Någon som vet? Nonne kanske har koll?
Comment
Comment