Ny till forumet och bil ljud överlag så ville söka efter lite hjälp då jag tror detta är rätt plats, har äntligen tagit tag i och kopplat in slutsteget(one 130.4 Dsp) till mitt gladen one 201 kit i min bmw 1a (f20 LCI) och laddade in standard preset profil, ljudet blev något bättre o skönt men blev lite besviken i att baserna dunkar inte lika mycket som de gjorde innan installationen av slutsteget, kan det vara något med inställningarna och göra i steget/dsp:n? Isåfall finns det någon kunnig själ här som skulle kunna hjälpa mig lite med detta? Då jag är minimalt erfaren när det kommer till såna här saker.
PS. Hänt nu två gånger, att jag inte får något ljud/signal till fram högtalarna när jag startar bilen men om jag slår av samt drar ur och in rca kontakterna på steget (från kanal1-2) så kommer ljudet tillbaka när jag startar upp.
PS. Hänt nu två gånger, att jag inte får något ljud/signal till fram högtalarna när jag startar bilen men om jag slår av samt drar ur och in rca kontakterna på steget (från kanal1-2) så kommer ljudet tillbaka när jag startar upp.
Comment