Var först lite orolig när jag fått tag på en att man inte kunde få knapparna gröna (som på 9855R:an och resten av belysningen i 9-3an) Men sen hittade jag i manualen att man ska hålla inne DISP i 2sek för att byta från blå till grön, men det fungerar inte.. Någon som varit med om detta eller vet vad jag gör för fel?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
PXA-H700
Collapse
X
-
Re: PXA-H700
Originally posted by Robsarve View PostBlå? Då är det en 701 du har och inte en 700. Den har endast blå tyvärr, men rux-c700 kan byta mellan röd och grön.
{
Switching the color of the illumination
The color of the PXA-H700’s switch illumination
can be changed.
1 Press and hold the DISP button for at least 2
seconds and select the desired color.
Select green or amber.
}
men jag får inget val om att välja grön när jag håller innne DISP.. ?Last edited by electronaut; May 5, 2012, 13:59.
Comment
-
Green och amber = välj grön eller bärnsten (rödljusbrun). Inte blå. Om du skall kunna byta färg på din kontroller så måste den vara märkt rux-c700, annars har du kontrollpanelen från en pxa-h701. Den funkar bra med boxen pxa-h700, men har endast blå belysning./tycker Erik.
Comment
-
Originally posted by Robsarve View PostGreen och amber = välj grön eller bärnsten (rödljusbrun). Inte blå. Om du skall kunna byta färg på din kontroller så måste den vara märkt rux-c700, annars har du kontrollpanelen från en pxa-h701. Den funkar bra med boxen pxa-h700, men har endast blå belysning.
Comment
Comment