Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frontsub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Frontsub

Jag skiter fullständigt i vad ni tycker om min setup i bilen.
    Kommer kanske att tävla nästa år.
    Så se upp för Mr Spam till våren

Comment

kan du inte förklara bara hur din setup ser ut?
      saab 9000 pioneer-

www.garaget.org/micke999

Comment

Originally posted by MR:CRV View Post
        Ja det förstår jag med SQ.
        Förstår inte varför folk har emot DD basar.
        kanske tur för mig, då får jag behålla det fina ljudet , för mig själv
        Ja hackekyckling blev man ju direkt här , så det är väl inte annorlunda utanför cyberbubblan, eller?
        Ingen som har något emot DD här. Det är nog mer din uppfattning att vi skulle ha det, men så är inte fallet!
        SM-guld 2007 och 2008.
        Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Jag tänker inte lägga upp min setup här.
          Det får ni se om jag börjar tävla.
          Tänker hålla hemligheterna för mig själv.
          Men märkena är bla DD, Hertz, Genesis.

Comment

alltså kör du 2 st kitt när du ej ''Vågar'' säga din setup? lycka till på tävlingarna

Comment

Ja om jag nu någonsin kommer att tävla.
              Tappade faktiskt helt motivation för det.
              För det verkar ju vara väldigt enkelt idag att sitta bakom en datorskärm o klanka ner på folk.
              Förstår inte detta beteendet.
              Hur ska folk vilja tävla , när det blir såhär på ett seriöst forum.
              Tycker man skulle blivit mer inspirerad av detta forumet, men för min del är det tvärtom.

Comment

Ska du bete dig såhär så fort någon ger dig kritik på en tävling också?
                Han ställer bara en enkel fråga, hur din setup ser ut. Skäms du för den?

Comment

tycker det är en seriös sida. man ska kunna ta emot både bra och dålig kritik för att lära sig något =) du är väl ej proffs anar jag så är bra med kritik... lägg ut en projekttråd

Comment

JAG skäms inte för min setup.
                    Känner bara inte för att lägga upp den.
                    Tycker det blir bara sura miner här.
                    Hade jag suttit länge på ett forum , så hade jag välkommnat nya medlemmar istället för att bara klanka ner på dom.
                    Har inte hört många goda ord från er på detta forumet.
                    Jag kan ta kritik, men jag får bara dålig kritik här inne.
                    jag tycker det är roligt att prova olika system o få ut max av dom.
                    På så sätt lär man sig ju, istället för att bara lyssna på andra.
                    man har ju som sagt va olika smak o tycke hur det ska låta.
                    Mycket bättre att bilda sig en egen uppfattning om saker.
                    Jag känner ingen här inne, men det verkar som många känner mig, med tanke på vad som skrivs.
                    Många har förutfattade meningar.
                    Jag bygger hela mitt system själv, förutom produkterna, jag lämnar inte iväg det till andra, eller får hjälp av kompisar.
                    Jag tycker det är roligare att bygga det själv, känns ju mycket bättre att byggt det själv än man har lejt ut halva bygget eller mer.

Comment

Kan ju hänvisa till allmänna regler på forumet.
                      Kolla gärna där o tänk efter

Comment

Nu får du nog komma med ett konkret exempel här, vad är det som du uppfattar som stötande kritik? Tror inte att jag är ensam om att inte se något särskilt i denna tråden riktat mot dig förutom att folk har ställt ett par frågor???
                        Fd tävlande med min Citroën C5.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012

sigpic

Samarbetspartners:
                        Ljudbyggaren

Comment

JAG skäms inte för min setup.
                          Känner bara inte för att lägga upp den.
                          Tycker det blir bara sura miner här.
                          Hade jag suttit länge på ett forum , så hade jag välkommnat nya medlemmar istället för att bara klanka ner på dom.
                          Har inte hört många goda ord från er på detta forumet.
                          Jag kan ta kritik, men jag får bara dålig kritik här inne.
                          jag tycker det är roligt att prova olika system o få ut max av dom.
                          På så sätt lär man sig ju, istället för att bara lyssna på andra.
                          man har ju som sagt va olika smak o tycke hur det ska låta.
                          Mycket bättre att bilda sig en egen uppfattning om saker.
                          Jag känner ingen här inne, men det verkar som många känner mig, med tanke på vad som skrivs.
                          Många har förutfattade meningar.
                          Jag bygger hela mitt system själv, förutom produkterna, jag lämnar inte iväg det till andra, eller får hjälp av kompisar.
                          Jag tycker det är roligare att bygga det själv, känns ju mycket bättre att byggt det själv än man har lejt ut halva bygget eller mer.
                          Det är ingen större mening att dra denna tråden vidare längre.
                          Det efterfrågades en FrontSUB, och AlbinKramer gjorde redan i maj sitt val av sub och den enda reflektion på hans post borde ha varit "hur låter RW10:an i din bil?"

Men istället valde du att i ditt 9:e inlägg posta din 7:e länk till Jonas företag...6 månader efter AlbinsKramers beslut, i en mer eller mindre död tråd.
                          Det är klart att folk reagerar då inte alla känner Jonas och således vet att det inte är han som postar.

Stämningen på detta forum är ganska lättsam, med vissa inslag till förvirrade inslag postade mitt i natten när postaren inte är i tillstånd att köra bil och lyssna på sin fantastiska bilstereo men ändå kan sitta upp och hitta tangenterna...
                          Och dit räknade jag även dina första inlägg tyvärr...
                          Alltså som ren reklam för ett företag som tidigare varit aktiv på forumet, men inte själv postat på 14 månader och som du tyckte behövde lite ny trafik.

Och det fick ju även Jonas att logga in igen och det hoppas jag han fortsätter med.

Jag ser inget fel i att förtag använder forumet som en plattform för att visa att de finns, men det finns även en etik att inte spy ut länkar till sig själv till höger och vänster.
                          Fler företag borde ta efter då det skulle ge en forumet ännu bättre möjlighet att
                          få sökträffar och samtidigt skulle fler hitta hit och få "riktig" hjälp med sina problem istället för bara "garagethjälp".

Så gå in på Medlemspresentation och skriv av dig lite så användarna vet lite om dig och ditt bygge. Jag lovar dig att minst 100pers av forumets mest frekventa användare har läst din post innan nästa helg samtidigt som du kan länka till Jonas butik och berätta varför du handlar där.

Glöm inte heller att du kan ha länkar i din signatur...
                          De syns på alla inlägg

Ser fram emot att se ditt namn i resultatlistorna 2013...
                          Roger Edvinsson
                          Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
                          helst på saker av kolfiber :-)

Comment

Kan ju hänvisa till allmänna regler på forumet.
                            Kolla gärna där o tänk efter
                            konstigt finns inget kränkande svar bara kritik men tydligen tål ej du kritik

Comment

Originally posted by ville91 View Post
                              konstigt finns inget kränkande svar bara kritik men tydligen tål ej du kritik
                              ville lugna ner dig nu!

tycker jalle gjorde rätt klart i att de här är avslutat nu...
                              saab 9000 pioneer-

www.garaget.org/micke999

Comment

Originally posted by micke999 View Post
                                ville lugna ner dig nu!

tycker jalle gjorde rätt klart i att de här är avslutat nu...
                                japp var det sista jag skrev =) japp avslutat detta nu=) Lägg ut en projekttråd är vad jag tycker iaf =) plus jag såg ej det jalle skrev när jag började skriva annars skulle jag ej skrivit

Comment

Working...
                                X