Så, jag har väl planerat detta bygge i över ett år nu, och har väl knappast kommit speciellt långt känns det som.
Men för cirka en månad sedan så skaffade jag i varje fall den bil som jag bestämt mig för att jag vill bygga i, vilket blev en Golf TSI Mk6 2010. Otroligt nöjd med bilen och hoppas verkligen att den ska fungera bra att bygga i
Då detta är mitt första seriösa bygge så känns det som om att jag är helt lost i det mesta, så jag uppskattar verkligen all typ av hjälp och tips jag kan få! Så säg gärna till om nåt jag gör ser tokigt ut eller om jag kan göra det på något bättre sätt.
Den planerade setupen ser just nu ut såhär:
Dls SC1
Dls SC3C
Dls SC6
Dls Nordica 10
Genesis Four Channel
Genesis Dual Mono
Genesis Mini Block
Audison Bitone
Logitech Squeezebox Touch
Banner Running Bull 70ah
Banner Running Bull 95ah
Och bilen det är tänk att byggas i:
Men för cirka en månad sedan så skaffade jag i varje fall den bil som jag bestämt mig för att jag vill bygga i, vilket blev en Golf TSI Mk6 2010. Otroligt nöjd med bilen och hoppas verkligen att den ska fungera bra att bygga i
Då detta är mitt första seriösa bygge så känns det som om att jag är helt lost i det mesta, så jag uppskattar verkligen all typ av hjälp och tips jag kan få! Så säg gärna till om nåt jag gör ser tokigt ut eller om jag kan göra det på något bättre sätt.
Den planerade setupen ser just nu ut såhär:
Dls SC1
Dls SC3C
Dls SC6
Dls Nordica 10
Genesis Four Channel
Genesis Dual Mono
Genesis Mini Block
Audison Bitone
Logitech Squeezebox Touch
Banner Running Bull 70ah
Banner Running Bull 95ah