Det har varit lite tyst i tråden nu. Men det kommer en ny update här i morgon kväll med lite smått och gott.
Om det finns några tomtar i smålandsskogarna som vill se bilen. Så kommer bilen finnas på Vimmerbyträffen den 19.e Juni.
Och om det är någon volvo ägare här som vill byta sina 19" Pegasus fälgar mot en uppsättning helt nya Dotz Roadster Hg med Kumho 225-35R19 så skrik till. :P
Ja lyssna kan du få göra. Om ja åker på tävling beror på om ja vågar. Eller om den förblir stående i garaget... :P
Självklart vågar du dig ut på tävlingsbanan! Med ett sånt bygge vore det synd om du INTE tävlade lite. Om man inte gör det för att få tips och se hur man står sig mot andra så kan man ju göra det för att få träffa likasinnade och ha roligt, jag gör det för båda delarna.
Självklart vågar du dig ut på tävlingsbanan! Med ett sånt bygge vore det synd om du INTE tävlade lite. Om man inte gör det för att få tips och se hur man står sig mot andra så kan man ju göra det för att få träffa likasinnade och ha roligt, jag gör det för båda delarna.
Helt rätt, åk ut tilll någon tävling å träffa lite likasinnade. Sjyst bygge för övrigt.
Nu tycker då lilla jag att stämningen vart sådär . Innan någon blir förnedrad så måste man i alla fall prova, annars går det väl inte att blir förnedrad. (Kommer inte att hända)
Så illa som du verkar få att detta kan det väl ändå inte va. Trevligt och stilrent bygge fast att det är en VOLVO
Nu tycker då lilla jag att stämningen vart sådär . Innan någon blir förnedrad så måste man i alla fall prova, annars går det väl inte att blir förnedrad. (Kommer inte att hända)
Så illa som du verkar få att detta kan det väl ändå inte va. Trevligt och stilrent bygge fast att det är en VOLVO
Så länge du inte får Jelly som domare på din bil så blir du iaf inte förnedrad
Jo ev blir det o testa någon tävling nästa år. Men först måste ja bli 100% klar och måste ju sj vara nöjd med ljudet innan ja åker på tävling. Det är väll ingen ide att åka på tävling förens man sj är nöjd.
Jo ev blir det o testa någon tävling nästa år. Men först måste ja bli 100% klar och måste ju sj vara nöjd med ljudet innan ja åker på tävling. Det är väll ingen ide att åka på tävling förens man sj är nöjd.
/Andreas
Så det blev en P90 ändå trodde jag övertygat dig om P99:an..
Blir ett bra kliv upp från P88:an
att åka på en tävling innan man själv är nöjd är ett bra sätt att senare bli just NÖJD.
Du träffar deltagare och domare som ger sina åsikter vad som kan förbättras på bilen, och detta tillsammans med det du saknar i anläggningen tar dig vidare,,
Så åk och tävla, Tror minsann Seastream behöver arrangera en "tävling" i höst
Roger Edvinsson
Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
helst på saker av kolfiber :-)
Comment