Re: Citroën C5 -01 "Börja om från början"
Fick en leverans från Ljudbyggaren med lite fundera-material igår. Blir att testa lite idag tror jag och se hur det kan passa in. Har äntligen bestämt mig för hur slutstegsracket ska se ut och placeras, kommer bli en liten tvist på det hela iallafall.
Fick en leverans från Ljudbyggaren med lite fundera-material igår. Blir att testa lite idag tror jag och se hur det kan passa in. Har äntligen bestämt mig för hur slutstegsracket ska se ut och placeras, kommer bli en liten tvist på det hela iallafall.
Synd att den lilla hållaren inte finns som påbyggnad med 0 gauge anslutning
Fast 30-40 cm 4 gauge klarar en del
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Jahapps.
På vägen hem från jobbet ikväll vart det visst lite merjobb med bilen.
Hade egentligen varken tid,ork,lust eller råd med detta just nu.
Nåja, shit happens och jag klarade mig betydligt bättre än det stackars rådjuret.
Får väl kolla över skadorna mer i dagsljus imorgon men lyktan är krossad och fästena till den, skärmen böjd och kofångaren sprucken. Ser även ut som jag har en repa utmed hela sidan på bilen men det kan vara bortskrapad smuts bara då bilfan var rätt skitig nu.
Ah så onödigt Om du har lite tur så kan du ju hitta en fräsh skärm på skroten i rätt färg och allt, och en lampa, kan nog komma undan ganska billigt, eller ja, om inte försäkringsbolaget vill ta det dvs, om man har helförsäkring då
Men såg inte ut att varit en såå våldsam smäll? Gick bra för alla i bilen?
En lampa med lite sprickor för att slakta ett rådjur? Tycker det verkar vara en rätt ok ekvation - om detta nu är allt som blev trasigt.
Förstås tråkigt med extra utgifter och "annat som tar fokus"... Forumet väntar alltid :]
Kollat över läget lite nu i dagsljus.
Lyktan och kofångaren blir det byte av, men skärmen går att rikta tillbaka.
Tur i oturen att det tog i hörnet där bilen är som hårdast.
Nä, rådjuret fick ligga kvar, det är ju markägarens, dessutom tror jag inte att det var nåt att ta till vara på då jag träffade det mitt på sidan i 80 knyck. (Det är den hela sidan uppåt på bilden )
Kollat över läget lite nu i dagsljus.
Lyktan och kofångaren blir det byte av, men skärmen går att rikta tillbaka.
Tur i oturen att det tog i hörnet där bilen är som hårdast.
Nä, rådjuret fick ligga kvar, det är ju markägarens, dessutom tror jag inte att det var nåt att ta till vara på då jag träffade det mitt på sidan i 80 knyck. (Det är den hela sidan uppåt på bilden )
Comment