Announcement

Collapse
No announcement yet.

Busis gammla golf ska spela högt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Busis gammla golf ska spela högt

Det kan du ge dig på att du kommer göra!!!!

Dock ej alla grejor i den men en del iallafall så man kan spela lite
    Måste ju ta mig upp då jag e en av dem som tjatat så öronen blöder på klåparen att det skulle bli en tävling till ! I morgon svetsas fråmre delen av taket så att man kanske kan behålla rutan hela den 26é med!

Comment

Min gamla pärla

Nja 155+ är inte satt i den under tiden jag hade denna lilla skönhet, men i garaget är 154,5 satt...spelade ut mig i 149,9 finalen på Nightbreak 2010 o om jag inte kommer ihåg fel så finns de på notering om 153.?? i någon resultat lista....i övrigt så är det ju populärt att säga:

"om jag gjort så, så hade jag spelat 1??,??"...e de inte så ni alla säger...ha ha ha

Ska bli kul att se min lilla "busbil" ute på tävlingarna framöver
      En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !

Comment

Ja det är det busis. Och hon har börjat sin förvandling

Klart den skall ut och tävla! Tanken är ju att den skall till VM nästa år.
        Ja innan jag e klar med denna bilen skall den fan ha spelat 160 db på någon tävling. På ett eller annat vis skall det gå sen är bara frågan vad det kommer kosta. Ja det är bara att ta dig ut så får du se henne hur mycket du vill och skulle du sakna henne för mycket så är du välkommen ner och hälsa på henne

Comment

åhhh... mina gamla dörrsidor, e dom lika stabila nu som när ja byggde dom?

Comment

Visst är de det! Japp de är riktigt stabila och spelar gott för att vara 5,25" are! Bra tryck i dem för de elementen! Tack vare dessa sidor vet vi nu hur vi skall bygga nya

Comment

Ja det e väl tid för en uppdatering nu! Har svetsat innertak och byggt nya dörrsidor. Elen har fått sig en STOR översyn och nu kan jag till och med spola och torka av rutan. I morgon skall det slipas och rundas på dörrsidorna samt sätta fast taket. Sen blir det ett litet stillestånd tills basarna kommer då jag ej kan göra mera förän de är i min ägo. Men men den som väntar på något gott

Comment

Då var det äntligen fotat lite och det mesta är färdigt nu! Här kommer lite bilder på det som e gjort

Lite av de nya dörrsidorna som skall sitta i bilen. Kommer fler högtalare snart men ej riktigt bestämmt vilken storlek så därför ej hål fråsta till dem

Rutramen svetsad och primad för limmning. Var ett jävla jobb att slipa ner fogarna men med vinkelslip och 80 papper gick det betydligt lättare

Rutan sitter i och är under limning. Blev JÄVLIGT stabilt

En bild tagen undertiden rutramen svetsades på plats

Hur lådan ser ut nu och det är här det roliga skall komma ifrån ju

Innertaket är på plats och fastbulltat

Det visade sig att jag ej hade 130 liter ovanför ramen i taket så det svällde över "LITE"" Men det var bara att skära bort och nu e det rent o fint igen och JÄVLIGT stummt tak.

Mera kommer när det väl händer mera saker i garaget

Comment

Fan va bra jag svetsade och limmade :-)))) kommer bli awesome!!!!

Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

VEM FAAAN VAR WIECHERT?

Comment

Så ja nu var rutan om limmad och tätad utvändigt! Även fått podiet klart så nu tar det bara 2 sekunder att koppla in ! I morrn blir det inte mycket gjort då det står snöskottning på schemat från kl 5 på morronen. Kanske kan få några av dem som är här ikväll att börja slipa bilen då det e det ända som är kvar nu! Så om 2 helger anser jag mig FÄRDIG för ELMIA 2012 ! Nope nu skall dinne mannen sova.

Comment

Helt missat detta. Ska följas =)
                      SM 2a, Street 2K 2015.
                      SM 2a, SuperStreet No wall 2012.
                      SM 3a, Bassrace 149.9 2012.
                      SM 3a, SuperStreet 1-2 2011.

Comment

Så ja då har man haft sällskap här hemma idag så nu skall det bara målas! Sen är det bara att vänta på högtalarna så e man på G inför Elmia 2012!
                        Tack Gegga för hjälpen

Comment

Mer bilder

Bygglogg: SQW: TransFårrden

Comment

Inga bilder på stålet i taket?

Comment

Då en längre tids sjukdom inte ger med sig så kommer detta bygge att avstanna helt och bilen säljas som det ser ut nu. Men absolute finns bilder på hur stålet är svetsad. Men något tävlande blir det ej under 2012 om inget mirakel sker

Comment

Working...
                              X