Tjenare.
Tänkte försöka ta tag i livet och starta en ny projekttråd.
Kommer väl försöka uppdatera lite sporadiskt, när jag kommer ihåg.
Var uppe i Gävle i Augusti och köpte wirmans gamla micra som jag tänkte skulle få sig lite kärlek.
Tanken är bassrace. Sen vilken klass jag kan tänkas hamna i dB-drag. Bygger som jag vill ha det, och inte som klasserna säger har jag tänkt mig.
Hela bilen är dämpad med peakoff och butylmatta. Omsvetsad balja med plats för batterier.
Det jag tänkt mig som skall in i bilen:
AudioQue HDC3 18"
Soundstream Tarantula XXX-10000D
8st 92Ah UPS-batterier
Huvudenhet vet jag inte än.
Framsystem blir PA rakt igenom.
Bilder:
Stressade kvällen vi kom hem för att få in nått i bilen, så det blev låda liggandes på hjulhusen i bak. 144.7 med ingen ström iprincip i 37hz. Drivet med ett AQ 2200D nöjde jag mig med.
Rätt fräsh ändå.
Dörrsidor med plats för dubbla 6.5" och en 4" / 1"
Omsvetsad balja
Sen upptäckte jag något tråkigt.
Med panik började jag leta igenom vad de kunde tänkas snott. Då bilen iprincip bara innehöll 150kg baslåda + bas och inget annat så lyckades de nog inte få med nått. Om det nu var inbrott villsäga. Kan lika gärna varit stenskott eller skadegörelse.
Tur i oturen är att jag har nya rutor liggandes, och det underlättar för mitt väggbygge att inte ha rutan där.
Sen kom hösten, och det var dags att börja med något.
Reglade ut golv till bilen så lådan har något att stå på.
All for now!
Tänkte försöka ta tag i livet och starta en ny projekttråd.
Kommer väl försöka uppdatera lite sporadiskt, när jag kommer ihåg.
Var uppe i Gävle i Augusti och köpte wirmans gamla micra som jag tänkte skulle få sig lite kärlek.
Tanken är bassrace. Sen vilken klass jag kan tänkas hamna i dB-drag. Bygger som jag vill ha det, och inte som klasserna säger har jag tänkt mig.
Hela bilen är dämpad med peakoff och butylmatta. Omsvetsad balja med plats för batterier.
Det jag tänkt mig som skall in i bilen:
AudioQue HDC3 18"
Soundstream Tarantula XXX-10000D
8st 92Ah UPS-batterier
Huvudenhet vet jag inte än.
Framsystem blir PA rakt igenom.
Bilder:
Stressade kvällen vi kom hem för att få in nått i bilen, så det blev låda liggandes på hjulhusen i bak. 144.7 med ingen ström iprincip i 37hz. Drivet med ett AQ 2200D nöjde jag mig med.
Rätt fräsh ändå.
Dörrsidor med plats för dubbla 6.5" och en 4" / 1"
Omsvetsad balja
Sen upptäckte jag något tråkigt.
Med panik började jag leta igenom vad de kunde tänkas snott. Då bilen iprincip bara innehöll 150kg baslåda + bas och inget annat så lyckades de nog inte få med nått. Om det nu var inbrott villsäga. Kan lika gärna varit stenskott eller skadegörelse.
Tur i oturen är att jag har nya rutor liggandes, och det underlättar för mitt väggbygge att inte ha rutan där.
Sen kom hösten, och det var dags att börja med något.
Reglade ut golv till bilen så lådan har något att stå på.
All for now!
Comment