Så du har kvar lådan .. trodde den hade fått säga hej till tippen.
TACK TILL DBAKUTEN & CARSOUND.SE SM 1a i SuperStreet NW 2012. SM 1a i BassRace 149,9dB 2013. SM 1a i Extreme 2013. SM 2a i BassRace 149,9dB 2014. SM 1a i Extreme 2014. SM 1a i BassRace 149,9 2015. SM 1a i Extreme 2015. EM 2a i BassRace 149,9 2015. EM 3a i Extreme 3+ 2015.
Inte hänt alls mycket senaste månaden då motivationen har varit kass och vädret lika så. Kallt å jävligt.
Men flyttar in i nytt garage här i dagarna och då kommer det faktiskt börja hända saker. Målet är att ha det spelandes innan nyår. Kan ju försöka ligga i!
Nu har det faktiskt hänt en hel del. Inredning har åkt ur. Baslåda och regelstomme sitter som det ska och inte halvdant som de satt innan.
Skurit ut mallar till covers i papp som skall sågas till i helgen.
Ikväll tänkte jag försöka göra klart mallarna och plocka bort allt glas från rutan som satt där innan å dammsuga ur allt glas.
Batteribank borde sitta på plats innan helgen är slut. Pressa kabelskor och klippa kabel lär det gå åt tid åt.
Bilder kommer, glömt fota alla gånger jag vart där.
Covers runt baslådan, den nedre låter jag vara kvar. Enklare vid kabeldragning osv. Skall kapa till allt på lördag. Hämta byggmaterial imorgon (som kulan sponsrar med utan att veta om det )
Allt glas borta från den knackade rutan, tyvärr ett litet missöde så det är en 10cm lång repa i lacken. Men får lägga i med lackstift. Limmar ny ruta i helgen där med.
Tomt på onödig skit.
Här börjar det bli problematiskt. Just nu sitter 3 batterier och baslåda i bilen. Inget mer. Det är redan lågt.
Det skall i 5 batterier, steg och bas också....................
Btw, vad menar du med att du ska låta hålet under lådan vara kvar? Bara vid kabeldragningen antar jag? =)
Ja bara för kabeldragning
Ingen mening att täcka för där än innan allt kablage är draget måste dra högtalarkabel till diskanter och en till laddkabel innan den ska på
Sätt ett pvcrör eller liknande som du kan dra kablarna igenom, ångrar att jag inte gjorde det.
Är en massa bök att dra nya kablar om man skulle vilja det. Min låda/bil är i.o.f.s mycket längre än din så du kanske kommer åt bättre än vad jag gör.
Sätt ett pvcrör eller liknande som du kan dra kablarna igenom, ångrar att jag inte gjorde det.
Är en massa bök att dra nya kablar om man skulle vilja det. Min låda/bil är i.o.f.s mycket längre än din så du kanske kommer åt bättre än vad jag gör.
Jag bygger den understa också. Kommer inget fogskum än på ett par månader så kan dra kabel bäst fan jag vill insåg jag
Comment