Kan inte annat än hålla med, har själv importerat just för att det är billigare, men det lilla man tjänar förlorar man på att inte ha den fina supporten som t.ex. Pierre kan ge, riktigt trevlig kille!
Jupp! Men nu får det vara nog med beröm. Pierre blir så j@vla dryg
Re: Audi A6 Swedish edition with a slight touch of the US of A
Kan inte annat än hålla med, har själv importerat just för att det är billigare, men det lilla man tjänar förlorar man på att inte ha den fina supporten som t.ex. Pierre kan ge, riktigt trevlig kille!
Re: Audi A6 Swedish edition with a slight touch of the US of A
Inga bilder även om det hänt en del sen sist. Bilder kommer när jag smält den fadäs som jag lade grunden till i början av December.
Sen dess har projektet legat nere tills för ett par dagar sen när jag började ta tag i en ombyggnation av bilens mittkonsol samt försökte lösa ett litet problem. Sen kom jag in i en loop som bröts först i kväll vid nio-tiden efter att jag terroriserat Pierre på telefon i omgångar.
Brainstorming is the shit!
Nej, jag kommer inte säga vad det var och Pierre, du håller bara käft!
Jag behövde egentligen inte säga någonting men...................
Ett tips till alla som inhandlar något:
Köp av en svensk handlare som kan ge support!
Sådan support som Pierre på Seastreams gav mig vid en tidpunkt då han helst skulle vilja mysa med familjen är ovärdeligt!
Så tänk på det! Lägg hellre till lite mer pengar för en produkt, än att falla för det man kan importera eller köpa på nätet till en billigare penning.
Lite info till Pierre:
Det blir tvåvägs med dubbla middar till att börja med. Jag drar dock fram alla kablar så får vi se senare om "du vet vad" åker dit med kompisar från samma ursprungsland.
Annars kommer "du vet vad" hamna i den andra bilen Tillsammans med fler kompisar
Och eftersom du inte svarade på mitt PM så handlade jag av en konkurrent
Det ska jag.
Det lät rätt snurrigt, my läpps are sealed, och några blir lite nyfikna.
Pratade fö med en kund idag som var sugen på tävling till nästa år.
Tillväxt 2011!
Hewi svarvade väl en egen pol så han har säkert exakt koll.
Jag gjorde ju själva "polen" och mätte diameter samt vinkel men jag tog det sista på frihand tills det blev sug passning , måtten är inget jag har kvar i huvudet tyvärr
Jag är lite besviken att det inte blir något Vallis. Skulle gärna ha våldgästat Nonne också men det kommer. Du får väl hälsa honom från mig.
Lite info till Pierre:
Det blir tvåvägs med dubbla middar till att börja med. Jag drar dock fram alla kablar så får vi se senare om "du vet vad" åker dit med kompisar från samma ursprungsland.
Annars kommer "du vet vad" hamna i den andra bilen Tillsammans med fler kompisar
Och eftersom du inte svarade på mitt PM så handlade jag av en konkurrent
Jag tänkte på hur stort hålet är på Audison, som ska passa på batteriets pluspol.
Finns det inte bara en standard på batteriets pluspol?
Jag har inte något bättre att mäta med än en talmeter nu men cirka 19 mm.
Sen är väl dock polen något konisk.
Hewi svarvade väl en egen pol så han har säkert exakt koll.
Vad det gäller frågan om polskon så blev jag lite Jag chansar och ger dig dimensionerna på ut respektive ingångar:
1st 50mm2 (Den del som är avsäkrad)
1st 20mm2.
2st 6mm2.
Du kan för övrigt låna den jag har om du vill testa i fall det är något för dig.
Borde väl bli en fikaträff efter SM någonstans norr om Tokholm
Annars går det väl framåt men inte riktigt i den takt jag vill.
Amegadiskanterna är dock på plats i bilen och de dubbla Amegorna är på väg in.
Allt blir relativt diskret monterat.
Kabelstrumpa till högtalarkablarna ligger och väntar. Nästa helg ska alla kablar monteras in i andra ändan.
Hoppsan uttryckte mig kanske lite oklart.
Jag tänkte på hur stort hålet är på Audison, som ska passa på batteriets pluspol.
Leave a comment: