Re: Audi A6 Swedish edition with a slight touch of the US of A
Snyggt! ang svarta torx så åk till biltema och köp vanliga(silverfärgade eller gul kromaterade) och spraya skallarna svarta istället , så brukar jag göra och det håller bra om man inte skruvar i/ur dom mkt.
Snyggt! ang svarta torx så åk till biltema och köp vanliga(silverfärgade eller gul kromaterade) och spraya skallarna svarta istället , så brukar jag göra och det håller bra om man inte skruvar i/ur dom mkt.
Ett bra tips!
På biltema kan man hitta mycket prisvärda prylar.
Speciellt deras rostfria sortiment.
Synd att de verkar endast ha mest helgängade skruv och inte några med liv.
Det har jag retat mig på ibland.
I detta fall så tror jag att jag kan hitta Torx på närmare håll dock.
Annars så har jag svårt att bestämma mig om jag ska ha dubbla 6,5 tummare i dörrarna. Inte för ljudets skull utan för att det skulle se bättre ut rent visuellt.
Håller fortfarande på och klurar kring detta trots att jag trodde jag bestämt mig.
Det är du som satt griller i huvudet på mig Hewi!
sigpic
What does not kill you, simply makes you.........stranger.
Om du ändrar dig till Insex-svarta-med-liv, kan du pm:a dim.
Pierre
Menade skruvar mest generellt. Annars så har ju jag en Hotline till dig
(Hotline ja! Undrar om det var under kalla kriget det uttrycket myntades, eller var det Ericsson? Fan, antingen är jag för gammal eller för ung för att komma ihåg )
Ha, ha! En sån här hade jag monterad i min gamla Saab i slutet av 80-talet. Övertog farsans gamla. Då fanns inte GSM-skiten och då behövdes det mer pulver i armarna för att bära runt "nallen".
Menade skruvar mest generellt. Annars så har ju jag en Hot-Line till dig
(Hot-Line ja! Undrar om det var under kalla kriget det uttrycket myntades, eller var det Ericsson? Fan, antingen är jag för gammal eller för ung för att komma ihåg )
Vad tror Pierre om dubbla Amegor i dörrarna
Dumt
Eller underbart för ögat
Det drar ju med sig en del!
Om inte annat kommer det att sparka liv i dina dörrar. Kan bli mycket trevligt om det bara sitter fast, blir tätt samt skrammelfritt.
sigpic
-C5 2008 -SQuse-
-Citroen -making mechanics out of men since 1919-
Jag tror att du behöver få en bättre(smärtsammare) lyssning i pickupen, än den du fick sist(du var ju förkyld i halva skallen).
Efter det tycker jag du skall fundera på om du vill ha mer, och/eller underbart ochså!
Med facit i hand: I min bil med de grejorna jag har hade det räckt med 2st midbasar tror jag , drar jag på fullt med alla 4 blir det allderles för mkt midbas! Då sitter de iofs i slutna lådor med lämplig volym för de elementen så om man kör rätt ut i dörr kanske 4 midbasar ibland behövs för att få tillräckligt mkt midbas , Diq här på forumet kör ju med dubbla amega i dörrarna så lyssna lite med han!
Jag byggde med dubbla helt enkelt för att jag alltid velat ha det i ngn bil
Med facit i hand: I min bil med de grejorna jag har hade det räckt med 2st midbasar tror jag , drar jag på fullt med alla 4 blir det allderles för mkt midbas! Då sitter de iofs i slutna lådor med lämplig volym för de elementen så om man kör rätt ut i dörr kanske 4 midbasar ibland behövs för att få tillräckligt mkt midbas , Diq här på forumet kör ju med dubbla amega i dörrarna så lyssna lite med han!
Jag byggde med dubbla helt enkelt för att jag alltid velat ha det i ngn bil
Det är nog endast för utseendets skull som jag funderar i de här banorna.
Jag inser att det är fullt tillräckligt med 1 par Amegor.
Det är bara det att det kan se så snyggt ut med 2 par.
Men som sagt, det drar med sig en del ökade kostnader också.
Får väl minst sova på saken.
sigpic
What does not kill you, simply makes you.........stranger.
NMT Röd...............mmmmmmmm...............
Lyssna inte på Hewi, man kan inte få för mycket midbas! Om man inte ska tävla i SQ då...men rock n roll-faktorn blir väldigt hög med dubbla Amegakit! Man kan inte låta bli att flina! Om du sen vill tävla i SQ så finns det en enkel lösning: separata steg till kiten och en avstängningsknapp på remoten till det ena kitet! I somras hade jag brytare till bakre middarna och basen för att kunna lyssna på olika setups i samma bil.
Comment