Re: vw Lupo
Då har man gjort slag i saken och provlackat en fälg.
Såhär såg den ut innan. jag tyckte nog att guldiga ekrar hade gjort sig så lite auto-K lack inhandlades.
Synd att detta skall ärja sönder pga vinterkörning så Lupon går i ide nu (med karroserivax på godsakerna).
Min verkstad byggdes tyvärr inte färdigt i somras pga ryggskada så nu får jag frysa istället. Men 30kvm nybyggd verkstad blir fint när det blir klart.
Offret ligger på altaret och dom vansinnigt fula centrumen slängdes åt varmare ställen..
Maskera fälgar var fan inte det roligaste som jag gjort.
Ytan tvättades med t-röd och ruggades upp.
Voila!.
Här är den minst sagt röriga verkstaden som den ser ut nu.
Mitt fina garage som i år tyvärr blev utan väggar, grund och tak.... Men nån gång då j''''r..
Den fick härda under värmepumpen i vardagsrummet.
Men där det vankas "rims" så kommer ghettoslynglarna glidande.
Det tog inte lång tid innan grälet hängde i luften om "blingfälgen"
I brist på diskussionsunderlag så fick nävarna tala.
Brutala pungsmällar utdelades som om att det skulle varit julafton.
....
Efter en tillsägning så fick slagskämparna titta på ett finskt bastudrama på tv1 som straff, vilket som bilden avslöjar inte uppskattades...
Sen så över till idag, då avsaknaden av bakfylla fick mig att springa ut och se till att inredningen åkte ur bilen.
det gick väldigt smärtfritt får jag säga. Dessa säten kommer aldrig att monteras in igen utan står nu i studion som fotöljer.
Nu kommer jag ihåg hu vajrarna skall sitta.
Blev riktigt glad över att det var tort under mattorna.
Samt väldigt glad över att det inte fanns någon rost!! ingen alls!
Mycket skit blir det. om det blir som jag tänkte mig så åker inte nått bakom B-stolpen in igen.
Föresten är det krångligt att besiktiga utan baksäten? Tänkte bygga där med eftersom det ändå skall in skalstolar. Sen vad det är för person som får plats i baksätet vågar jag inte ens tänka på.
Over and out for now.
Då har man gjort slag i saken och provlackat en fälg.
Såhär såg den ut innan. jag tyckte nog att guldiga ekrar hade gjort sig så lite auto-K lack inhandlades.
Synd att detta skall ärja sönder pga vinterkörning så Lupon går i ide nu (med karroserivax på godsakerna).
Min verkstad byggdes tyvärr inte färdigt i somras pga ryggskada så nu får jag frysa istället. Men 30kvm nybyggd verkstad blir fint när det blir klart.
Offret ligger på altaret och dom vansinnigt fula centrumen slängdes åt varmare ställen..
Maskera fälgar var fan inte det roligaste som jag gjort.
Ytan tvättades med t-röd och ruggades upp.
Voila!.
Här är den minst sagt röriga verkstaden som den ser ut nu.
Mitt fina garage som i år tyvärr blev utan väggar, grund och tak.... Men nån gång då j''''r..
Den fick härda under värmepumpen i vardagsrummet.
Men där det vankas "rims" så kommer ghettoslynglarna glidande.
Det tog inte lång tid innan grälet hängde i luften om "blingfälgen"
I brist på diskussionsunderlag så fick nävarna tala.
Brutala pungsmällar utdelades som om att det skulle varit julafton.
....
Efter en tillsägning så fick slagskämparna titta på ett finskt bastudrama på tv1 som straff, vilket som bilden avslöjar inte uppskattades...
Sen så över till idag, då avsaknaden av bakfylla fick mig att springa ut och se till att inredningen åkte ur bilen.
det gick väldigt smärtfritt får jag säga. Dessa säten kommer aldrig att monteras in igen utan står nu i studion som fotöljer.
Nu kommer jag ihåg hu vajrarna skall sitta.
Blev riktigt glad över att det var tort under mattorna.
Samt väldigt glad över att det inte fanns någon rost!! ingen alls!
Mycket skit blir det. om det blir som jag tänkte mig så åker inte nått bakom B-stolpen in igen.
Föresten är det krångligt att besiktiga utan baksäten? Tänkte bygga där med eftersom det ändå skall in skalstolar. Sen vad det är för person som får plats i baksätet vågar jag inte ens tänka på.
Over and out for now.
Comment